مگ بلاگ

5 موتورسیکلت کلاسیک که پروژه های بازسازی عالی را ایجاد می کنند

5 موتورسیکلت کلاسیک که پروژه های بازسازی عالی را ایجاد می کنند

Triumph Tiger Cub یک موتور سیکلت کلاسیک است. این دوچرخه که بین سال‌های 1956 و 1968 ساخته شده است، یک دوچرخه ویژه برای پروژه‌های بازسازی است، زیرا کار کردن روی آن آسان است، ظاهر خوبی دارد و تاریخچه جالبی دارد. این دوچرخه دارای یک موتور کوچک 199 سی سی، چهار زمانه، تک سیلندر و OHV است که می تواند تا 60 مایل در ساعت حرکت کند و وزن چندانی ندارد – اگر انتظار سرعت های سرسام آور را ندارید، سواری سرگرم کننده ای است. مشخصات فنی این دوچرخه ممکن است برای تعمیرکاران جالب باشد زیرا شامل گیربکس 4 سرعته، درایو نهایی زنجیر و سیستم خنک کننده هوا است.

این دوچرخه به عنوان یک نسخه کوچک از دوچرخه دیگر – Triumph Terrier – شروع شد اما با گذشت زمان بهتر شد. در سال 1957، یک فریم به روز و بهبود یافته بهتر دریافت کرد که نحوه سواری آن را بهبود بخشید و باعث شد مردم بیشتر آن را دوست داشته باشند. اگر قصد تعمیر یک توله ببر را دارید، خبرهای خوبی وجود دارد. این دوچرخه ها هنوز در ایالات متحده وجود دارند و پیدا کردن قطعات آن کار سختی نیست.

کسانی که یک توله ببر را تعمیر کرده‌اند می‌گویند این پروژه ارزش انجام دادن دارد، اما اگر انگیزه لازم را دارید، برخی از ترمیم‌های شدیدتر TTC توسط YouTuber “Live with Creativity” را بررسی کنید. همچنین متوجه خواهید شد که Tiger Cub دارای برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد است، مانند نشانگر دنده، و به نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تری از دوچرخه‌های بزرگتر Triumph است – به همین دلیل است که برخی آن را “Baby Bonnie” می‌نامند.

گفته می شود، برای برخی از چالش ها آماده باشید. موتور هنگام استارت سرد نیاز به مراقبت دارد و در صورت تعویض باک بنزین، کار با فریم آن دشوار است.

(تصویر ویژه توسط SG2012 از طریق Wikimedia Commons | برش خورده و کوچک شده | CC BY 2.0)

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید