مگ بلاگ

5 مورد از بهترین عینک برای مشاهده خورشید گرفتگی امسال

5 مورد از بهترین عینک برای مشاهده خورشید گرفتگی امسال

من ست شیشه‌های خورشید گرفتگی خانواده Tesyker را دارم و شخصاً آزمایش کردم، که اگر برای عزیزانتان می‌خرید و شیشه‌های پلاستیکی سخت را به شیشه‌های مقوایی شکننده‌تر ترجیح می‌دهید، گزینه خوبی است. این مجموعه دارای دو جفت لیوان پلاستیکی بزرگسال و کودک و همچنین دو جفت کاغذ است.

لنزهای پلیمری آنها دارای گواهی ISO 12312-2 هستند و 100 درصد نور UV و مادون قرمز را فیلتر می کنند. Tesyker یکی از برندهایی است که توسط انجمن نجوم آمریکا مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است، اما من همچنین می توانم اثربخشی نمایشگرهای قاب پلاستیکی آنها را بر اساس آزمایش دستی خودم تأیید کنم، که شامل خیره شدن به خورشید داغ لس آنجلس از یک طرف گسترده است. -پارکینگ باز عینک تمام نور را به جز خود خورشید فیلتر می کرد و سطح نارنجی آن شفاف و به راحتی قابل مشاهده بود.

با این حال، عینک های کاغذی موجود به اندازه کافی کار نمی کردند – خورشید به طور قابل توجهی روشن تر بود و تنها پس از چند ثانیه دیدن آن بسیار سخت بود. دید من تقریباً یک ساعت بعد از آسیب نور خورشید تار شد، و این باعث شد که لنزها برای مشاهده خورشید گرفتگی به اندازه کافی قوی نیستند و اساساً بی ارزش هستند. تا زمانی که لیوان های کاغذی همراه ست را بیرون بیاندازید، همچنان می توانید از قاب های پلاستیکی موجود استفاده کنید که پوشیدن آن راحت است و هر دو چشم من را کاملاً می پوشاند. من از خرید پشیمان نیستم، با توجه به اینکه به هر حال قاب های پلاستیکی را ترجیح می دهم، اما این می تواند برای شما و خانواده شما یک معامله شکن باشد. می توانید مجموعه خانواده Tesyker را در آمازون با قیمت 29.99 دلار پیدا کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید