مگ بلاگ

5 مورد از بهترین لوازم جانبی آیفون که کمتر از 50 دلار قیمت دارند

5 مورد از بهترین لوازم جانبی آیفون که کمتر از 50 دلار قیمت دارند

می‌توان فرض کرد که هر کسی که آیفون دارد احتمالاً گجت‌های مجاور تلفن همراه دیگری نیز دارد که نیاز به شارژ دارند. این می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد که مجبور شوید نه تنها گوشی، بلکه هدفون‌های هدفون، ساعت هوشمند، و آمازون کیندل خود را شارژ کنید و پریز برق کافی برای این کار نداشته باشید. به جای قرار دادن چندین سر شارژر برای هر دستگاهی که باید در دسترس داشته باشید، شارژری را نگه دارید که دارای چندین پورت برای قرار دادن چندین سیم است – جایگزینی عالی برای استفاده از یک نوار برق، که می تواند به یک آشفتگی تبدیل شود.

به‌عنوان یک کاربر آیفون و مسافر معمولی، به یک سر شارژر همه‌کاره نیاز داشتم که بتواند هدفون‌های Beats Fit Pro، Kindle Paperwhite و ساعت هوشمند Garmin را نیز به همراه داشته باشد. برای سفر آینده‌ام، تصمیم گرفتم شارژر Anker PowerPort 4 را به چرخش درآورم و از آن بسیار راضی هستم. با امتیاز 4.8 در آمازون و تقریباً 16000 بررسی، گزینه ای عالی برای بهینه سازی نیازهای شارژ شما است، به خصوص اگر جایی با دسترسی محدود به پریز برق هستید.

پورت های USB PowerPort 4 می توانند چهار دستگاه را به طور همزمان با توان 40 وات شارژ کنند که با توجه به مشخصات فنی معادل شارژ دو آی پد و دو آیفون با سرعت کامل است. مجهز به حفاظت در برابر نوسانات و کنترل دما است که از شارژ ایمن دستگاه شما اطمینان می دهد. لیست قیمت آن در آمازون 29.99 دلار است و با 18 ماه ضمانت ارائه می شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید