مگ بلاگ

5 مورد از بهترین مودم های کابلی برای سال 2024

5 مورد از بهترین مودم های کابلی برای سال 2024

مودم کابلی MB7220 موتورولا یکی دیگر از مودم های کابلی عالی برای مصرف کنندگانی است که از بودجه آگاه هستند. با قیمت 96.99 دلار در آمازون موجود است، دارای سه پورت و سرعت 343 مگابیت بر ثانیه است. در عین حال، پورت اترنت 1 گیگابیتی را می توان با هر دستگاهی که دارای اینترنت باشد، از جمله روترها، متصل کرد.

مهمتر از آن، MB7220 با ارائه دهندگان اصلی کابل مانند Cox و Comcast Xfinity سازگار است. با این حال، با خدمات DSL، فیبر نوری و ماهواره سازگار نیست. راه‌اندازی سریع و آسان است، بنابراین حتی اگر خیلی از فناوری آگاه نیستید، در راه‌اندازی و راه‌اندازی مودم با مشکل اساسی مواجه نخواهید شد. با این اوصاف، تماس با پشتیبانی موتورولا یا تماس با یک متخصص همیشه یک گزینه است. به طور خلاصه، MB7220 موتورولا یک مودم کابلی تماشایی نیست و مطمئناً برای کسانی که به سرعت و عملکرد بالا نیاز دارند مناسب نیست، اما برای هر کسی که یک روتر Wi-Fi دارد و فقط به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد است که خراب نشود مناسب است. بانک.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید