مگ بلاگ

5 نکته که قبل از معامله در آیفون خود باید بدانید

5 نکته که قبل از معامله در آیفون خود باید بدانید

سرویس تجارت اپل به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های قدیمی خود را با اعتبار برای خرید جدید یا گیفت کارت اپل استور مبادله کنید. با این حال، این سرویس در همه جای دنیا قابل دسترسی نیست.

اپل بیش از 270 شعبه خرده فروشی در ایالات متحده دارد که اکثر آنها گزینه های خرید و فروش در فروشگاه و آنلاین را ارائه می دهند. با این حال، اگر گزینه‌های مبادله‌ای اپل در محل زندگی شما در دسترس نیست، ممکن است لازم باشد گزینه‌های محلی یا خدمات شخص ثالثی را که خدمات مشابهی ارائه می‌دهند، بررسی کنید.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه برنامه های تجاری خود را ارائه می دهند. و چندین فروشگاه الکترونیکی معاملات تجاری یا برنامه های خرید برای دستگاه های قدیمی ارائه می دهند. این می تواند گزینه مناسبی باشد، به خصوص اگر قصد خرید یک دستگاه جدید از همان فروشنده را دارید.

در این مرحله، ممکن است از خود بپرسید: آیا بهتر است آیفون قدیمی خود را بفروشید یا معامله کنید؟ خوب، هر کدام از این گزینه ها مزایا و معایب خود را دارد. پلتفرم های آنلاین متعددی وجود دارند که در خرید لوازم الکترونیکی مستعمل تخصص دارند، از جمله محصولات اپل. شرکت هایی مانند SellCell به صورت آنلاین قیمت ارائه می دهند. اگر پیشنهادی را بپذیرید، شرکت معمولاً هزینه های حمل و نقل را پوشش می دهد.

و پلتفرم هایی مانند eBay، Facebook Marketplace و Craigslist به شما امکان می دهند دستگاه های خود را مستقیماً به خریداران بفروشید. این گزینه ممکن است بازدهی بالاتری را به همراه داشته باشد، اما اغلب به تلاش بیشتری از نظر فهرست کردن دستگاه، رسیدگی به سؤالات، و رسیدگی به حمل و نقل و خطر بالاتر کلاهبرداری‌های احتمالی نیاز دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید