مگ بلاگ

5 نکته که ممکن است به جلوگیری از مرگ سریع اپل واچ شما کمک کند

5 نکته که ممکن است به جلوگیری از مرگ سریع اپل واچ شما کمک کند

بسیاری از گزینه های کاربردی اپل واچ برای روشن نگه داشتن صفحه نمایش، افزایش دید و مواردی از این دست می توانند تا حدی باتری را خالی کنند. اگر آنها را ضروری نمی دانید، خاموش کردن برخی از آنها (یا کوتاه کردن مدت زمان) می تواند فشار را کاهش دهد.

  1. با باز کردن برنامه Watch در آیفون و انتخاب تب Watch، مدت زمان روشن ماندن نمایشگر را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، کاهش دهید. سپس Display & Brightness را انتخاب کنید.
  2. روی Wake Duration ضربه بزنید، سپس مدت زمان کمتری را انتخاب کنید (15 ثانیه حداقل است).
  3. با جلوگیری از روشن شدن خودکار نمایشگر وقتی مچ دست خود را بالا می آورید، در مصرف انرژی صفحه نمایش صرفه جویی بیشتری کنید. از منوی نمایش و روشنایی برنامه Watch، کلید کنار Wake on Wrist Rise را خاموش کنید.
  4. جلوه های انتقالی و گرافیکی برنامه نیز باتری بیشتری مصرف می کند. برنامه Watch را در تب My Watch باز کنید و Accessibility را انتخاب کنید، سپس Reduce Motion را انتخاب کنید و برای خاموش کردن جلوه‌ها، روی دکمه ضامن ضربه بزنید.
  5. از طرف دیگر، روشن کردن حالت کم مصرف (iOS 9 و جدیدتر) می تواند در مصرف باتری صرفه جویی کند، اگرچه بسیاری از گزینه ها را خاموش می کند.
  6. مرکز کنترل را در اپل واچ باز کنید و روی بازخوانی درصد باتری ضربه بزنید، سپس روی حالت کم مصرف ضربه بزنید. می توانید انتخاب کنید که آن را برای یک، دو یا سه روز روشن نگه دارید.

در حالت کم مصرف، صفحه نمایش همیشه روشن، TIME در مانیتور نور روز، اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن خون، یادآورهای تمرین و حرکات دو بار ضربه زدن همگی خاموش می شوند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید