مگ بلاگ

5 هدست صدای فراگیر با رتبه برتر برای علاقه مندان به بازی در سال 2024

5 هدست صدای فراگیر با رتبه برتر برای علاقه مندان به بازی در سال 2024

برای یک معامله واقعی، تعداد کمی می توانند با قیمتی که هدست HyperX Cloud 2 روی میز آورده است، مطابقت داشته باشد. علیرغم هزینه کمتر، Cloud 2 می‌تواند کیفیت صدای خوب را در همه زمینه‌ها ارائه دهد. دارای درایورهای نئودیمیوم 53 میلی متری است که بیس عمیق تر و تپنده تر ایجاد می کند. بنابراین، اگر از بازی‌های اکشن مملو از انفجار یا بازی‌های مسابقه‌ای با موتورهای رعد و برق لذت می‌برید، Cloud Alpha می‌تواند به طور قابل اعتمادی حواس شنوایی شما را برآورده کند. با این حال، صدای بیس تند دندان فقط تا این حد می تواند پیش برود، و Cloud Alpha این را به خوبی درک می کند، زیرا وضوح بسیار خوبی را در اواسط و بالا ارائه می دهد.

یکی از جنبه های مهم هدست بازی راحتی است. از آنجایی که جلسات بازی بیش از یک ساعت طول می‌کشد، آخرین چیزی که نیاز دارید هدفونی است که احساس می‌کنید روی سرتان گیر کرده است. از این نظر، Cloud 2 غیرقابل انکار می درخشد، زیرا با راحتی در خط مقدم طراحی شده است. گوش‌کاپ‌ها به‌خوبی با مموری فوم پوشانده شده‌اند و به لطف پوشش چرمی بادوام، صدها ساعت بدون خرابی دوام می‌آورند. بسته Cloud 2 همچنین دارای بالشتک های فوم مخملی قابل تنفس برای کسانی است که گوش هایشان در اثر استفاده طولانی مدت زخم می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که تغییر به تغییر فنجان فوم باعث می شود ویژگی میرایی صدا را از دست بدهید.

در حالی که هدست HyperX Cloud 2 دقیقاً با استانداردهای خبره موسیقی دوست شما مطابقت ندارد، به اندازه کافی خوب عمل می کند تا تجربه همه جانبه هنگام بازی را افزایش دهد. توانایی آن برای بهبود آگاهی فضایی شما در بازی واقعاً تجربه را افزایش می دهد، زیرا می توانید جهت هر قدم، تق تق، انفجار یا هر صدایی را که بازی به سمت شما پرتاب می کند مشخص کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید