مگ بلاگ

5 هدفون مقرون به صرفه که باید در سال 2024 به فروش برسند

5 هدفون مقرون به صرفه که باید در سال 2024 به فروش برسند

ابتدایی ترین آنها هدفون های سیمی هستند. در حالی که چندین سال پیش اینها معمول بود، اما اکنون که به لطف حذف ورودی کابل کمکی در دستگاه های اپل، با دستگاه های خود بی سیم تر شده ایم، به چیزی سرگرم کننده و نوستالژیک تبدیل شده اند. اگر این هدفون‌هایی هستند که هنوز می‌خواهید از آن استفاده کنید، بهترین گزینه، طبق گزارش Consumer Reports، هدفون 1MORE Triple Driver است که در حال حاضر 79.99 دلار قیمت دارد.

اگرچه ساده به نظر می رسند، اما این هدفون های دارای گواهی THX هستند. نه تنها این، آنها اولین کسانی بودند که این گواهی را دریافت کردند، بنابراین اگر نگران کیفیت صدای ضعیف بودید، نیازی نیست که زیاد نگران باشید. در کنار بسیاری از نکات سیلیکونی مختلف برای تغییر جوانه ها به گونه ای که به بهترین وجه متناسب با گوش شما باشد، یکی از ویژگی های فوق العاده ای که با این هدفون ارائه می شود، آداپتوری است که به شما امکان می دهد آنها را به هواپیما وصل کنید که دارای آن دو خروجی های عجیب و غریب برای هدفون است. معمولاً به این معنی بود که باید یک جفت از خطوط هوایی بخرید. هدفون‌های بلوتوث ممکن است در حال حاضر معمول‌تر باشند، اما در هواپیما، داشتن یک جفت هدفون سیمی بسته به سرگرمی‌های داخل هواپیما می‌تواند موهبتی باشد. هدفون های 1MORE Triple Driver زرق و برق دار یا با تکنولوژی بالا نیستند، اما اگر فقط به یک راه ساده برای گوش دادن به موسیقی خود نیاز دارید، با قیمت پایین گزینه خوبی است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید