مگ بلاگ

5 ویژگی معرفی شده در ویندوز 95 که هنوز هم از آنها استفاده می کنید

5 ویژگی معرفی شده در ویندوز 95 که هنوز هم از آنها استفاده می کنید

قبل از ویندوز 95، اگر می خواستید نوعی دستگاه جانبی را به رایانه خانگی خود وصل کنید (علاوه بر یک صفحه کلید، که اغلب در سیستم تعبیه شده است)، باید تنظیمات داخلی را به صورت دستی پیکربندی کنید و حتی سوئیچ های فیزیکی دیپ سوئیچ را فعال کنید تا به درستی جاسازی شود. هر چیزی که داشتی وصل میکردی دست کم کار سختی بود، همین چیزی است که معرفی قابلیت Plug and Play را در ویندوز 95 چنین موهبتی می کند.

در ویندوز 95 و هر نسخه ویندوز از آن زمان، می‌توانید به سادگی یک دستگاه را مستقیماً به پورت باز رایانه شخصی خود وصل کنید و ویندوز فوراً آن را شناسایی کرده و برای استفاده شما پیکربندی می‌کند یا حداقل تلاش می‌کند. این ویژگی زمانی که برای اولین بار معرفی شد، کاملاً کامل نبود، زیرا بسیاری از استانداردهای سخت افزاری و نرم افزاری جهانی هنوز در صنعت ایجاد نشده بودند تا اتصالات سریع را تسهیل کنند. با این حال، مقدمات ایجاد شده بود، و امروزه، افزودن یک دستگاه جدید به سیستم شما نمی تواند ساده تر از این باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید