مگ بلاگ

5 ویژگی کم ارزش تلویزیون که باید از آنها استفاده کنید

5 ویژگی کم ارزش تلویزیون که باید از آنها استفاده کنید

یک تلویزیون کاملاً جدید معمولاً روی حالت استاندارد، زنده، روشن یا حالت مشابه تنظیم می شود – این حالت معمولاً حالت پیش فرض است و حتی ممکن است در نگاه اول با روشنایی یا وضوح بسیار خوب به نظر برسد. با این حال، اگر سعی در بهبود کیفیت تصویر دارید، اینها بهترین تنظیمات نیستند.

اگرچه این حالت دست کم گرفته شده است، در درجه اول به دلیل عدم آگاهی از آنچه انجام می دهد، حالت سینما، فیلم یا فیلمساز چیزی است که بهترین تجربه تماشای تلویزیون را ایجاد می کند. این حالت‌ها به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا ویدیو را همان‌طور که سازنده یا سازنده محتوا در نظر داشته است، تکرار کند و تجربه تماشای معتبرتری را ایجاد کند.

به طور معمول، استفاده از این حالت دما را گرم می‌کند تا رنگ‌ها خیلی سرد نباشند، بهبود لبه‌ها را کاهش می‌دهد تا کیفیت کلی تصویر را افزایش دهد و گاما را تنظیم می‌کند تا کنتراست واقعی‌تر شود.

این تنظیمات تضمین می کند که می توانید جزئیات بیشتر و نویز کمتری را بدون نیاز به تغییر تنظیمات خاص مشاهده کنید. بنابراین، اگر نمی‌خواهید خیلی عمیق در تنظیم ویژگی‌های خاص تلویزیون خود غوطه‌ور شوید، تغییر حالت از پیش‌فرض به سینما کار زیادی را برای شما انجام می‌دهد. اما اگر می‌خواهید تنظیمات فردی را تغییر دهید تا کیفیت تصویر را مطابق میل خود تنظیم کنید، در زیر توضیح خواهیم داد که چه تنظیماتی را باید تنظیم کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید