مگ بلاگ

5 ارتقای محبوب موتور HEMI برای آزادسازی پتانسیل کامل خودروی شما

5 ارتقای محبوب موتور HEMI برای آزادسازی پتانسیل کامل خودروی شما

با وسایل نقلیه مدرن، یک کامپیوتر داخلی چندین تنظیمات مانند زمان بندی، دریچه گاز، رفتار فن و موارد دیگر را کنترل می کند. شما فقط می توانید وسایل نقلیه امروزی را با یک واحد الکترونیکی تنظیم کنید که می تواند به درگاه تشخیص وصل شود. این تیونرها دارای یک صفحه نمایش هستند، اما مهمتر از همه، از پیش تنظیمات آزمایش شده با دینامومتر هستند که می توانند بیشترین بهره را از موتور شما ببرند. تصور کنید فقط حدود 400 دلار خرج کنید – بدهید یا بگیرید – و قفل اسب بخار اضافی و کارایی را که قبلاً در وسیله نقلیه شما تعبیه شده است باز کنید.

قبل از اینکه ماشین یا کامیون شما کارخانه را ترک کند، مهندسان بیشتر رفتار موتور را بر اساس بهترین حالت در طیف وسیعی از شرایط پیکربندی می‌کنند. این تنظیمات همه در داخل PCM (ماژول کنترل نیرومحرکه) نگهداری می شوند و مهندسان قدرت عملکرد را نسبت به سایر عوامل مانند قابلیت اطمینان مهم نمی دانند. از آنجایی که اسب بخار و گشتاور معمولاً در فرآیند تنظیم سهام اولویت کمتری دارند، در نهایت شما با یک موتور محدود مصنوعی، نه بر اساس اجزای آن، بلکه توسط یک رقم کامپیوتری، مواجه خواهید شد.

این تیونرهای کوچک از نظر ارتقاء عملکرد نسبتاً ارزان هستند و از همه مهمتر استفاده از آنها ساده است. بدون نیاز به ابزار، می‌توانید واحد تیونینگ را وصل کنید و خودروی خود را با تأکید بر خروجی با استفاده از یکی از چندین تنظیمات از پیش تنظیم‌شده، مجددا کالیبره کنید. هزینه کم و فرآیند ساده این تیونرها را برای علاقه مندان به خودرو جذاب می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS