مگ بلاگ

5 اشتباهی که افراد هنگام خرید یک دستگاه اندرویدی جدید مرتکب می شوند

5 اشتباهی که افراد هنگام خرید یک دستگاه اندرویدی جدید مرتکب می شوند

در حالی که تعداد کمی از گوشی‌های اندرویدی مقرون به صرفه وجود دارند که ارزش بررسی دارند، گاهی اوقات خرید ارزان‌ترین مدل برای شما در درازمدت بیش از هزینه‌ای برای شما هزینه خواهد داشت. گوشی‌های هوشمند کم‌هزینه فقط از پشتیبانی barebones برخوردار می‌شوند، به این معنی که پس از خرید، یک یا شاید دو به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ دریافت خواهید کرد. این شما را بدون آخرین ویژگی ها رها می کند و می تواند امنیت گوشی شما را به خطر بیندازد.

علاوه بر این، در پایان بودجه بازار، تولیدکنندگان در قدرت پردازش، حافظه و ذخیره سازی تلاش می کنند تا قیمت ها را پایین نگه دارند. با بسیاری از این گزینه‌ها، زمان زیادی طول نمی‌کشد که عملکرد کند شده، تاخیر مکرر و ناتوانی در انجام چندوظیفگی را تجربه کنید. این مشکلات باعث می شود دستگاه ها سریع تر از نسخه های با قیمت متوسط ​​پیر شوند.

برای بسیاری از ما، تلفن های ما تنها دوربین ما هستند. یکی از بزرگترین معاوضه ها هنگام خرید یک گوشی ارزان، عملکرد دوربین است. این مدل‌های ارزان‌قیمت معمولاً فاقد حسگرهای دوربین پیشرفته و ویژگی‌های موجود در دستگاه‌های گران‌تر هستند، یعنی کیفیت عکس و فیلم ضعیف‌تر. بنابراین، در حالی که ممکن است در هزینه یک تلفن ارزان قیمت صرفه جویی کنید، به احتمال زیاد مجبور خواهید شد خیلی زودتر آن را تعویض کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99