مگ بلاگ

5 تا از بهترین برنامه های پادکست رایگان برای اندروید در سال 2024

5 تا از بهترین برنامه های پادکست رایگان برای اندروید در سال 2024

اگر عاشق ورزش و پخش زنده رادیویی هستید، TuneIn می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این برنامه دارای پنج بخش اصلی است: ورزش، رادیو، اخبار و گفتگو، پادکست و موسیقی. می‌توانید صفحه اصلی را به پایین پیمایش کنید تا لیست ایستگاه‌های برتر، رادیو محلی و پادکست‌های محبوب منطقه خود را ببینید. همچنین می‌توانید یکی از دسته‌های اصلی را انتخاب کنید و در میان گزینه‌های موجود در آن مرور کنید.

برای شروع گوش دادن به پادکست، کافی است روی آن ضربه بزنید. اکنون می توانید سرعت پادکست را تنظیم کنید، یک تایمر خواب قرار دهید، آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنید یا قسمت را به اشتراک بگذارید. اگر در حین رانندگی گوش می دهید، روی دکمه More در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و حالت خودرو را انتخاب کنید. این کار رابط برنامه را ساده می‌کند و کنترل پخش را بدون پرت کردن حواس شما از رانندگی آسان‌تر می‌کند. ویژگی حالت ماشین دکمه ها را بزرگ می کند و ضروری ترین عملکردها مانند پخش، مکث و پرش را به همراه دسترسی آسان به موارد دلخواه خود نمایش می دهد تا بتوانید تجربه گوش دادن ایمن تر و راحت تری در هنگام حرکت داشته باشید.

نسخه رایگان TuneIn به شما امکان دسترسی به بیش از 100000 ایستگاه رادیویی از سراسر جهان، مجموعه ای از 5.7 میلیون پادکست، اخبار زنده از شبکه های محبوب اطراف شما و گفتگوهای ورزشی محلی را می دهد. نسخه ممتاز بیش از 100000 کتاب صوتی بدون آگهی، زندگی بازی های MLB و NHL و ایستگاه های موسیقی رایگان تجاری مختلف را با قیمت 9.99 دلار در ماه اضافه می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز