مگ بلاگ

5 تا از بهترین دوربین های دیجیتال ارزان قیمت در سال 2024

5 تا از بهترین دوربین های دیجیتال ارزان قیمت در سال 2024

اگر به سلفی علاقه دارید اما می خواهید یک تجربه دوربین دیجیتال داشته باشید، Canon IVY CLIQ+2 را بررسی کنید. CLIQ+2 یک دوربین دیجیتال فوری مانند Kodak Printomatic است، اما دارای چند ویژگی اضافی است. نقطه فروش شماره یک آن، آینه سلفی غول پیکر در جلو است که به شما امکان می دهد طرح خود را تخمین بزنید و تصویر خود را چگونه نشان دهید.

اما این دوربین فوری از رقبای خود متمایز است زیرا می تواند برای انتقال عکس به تلفن هوشمند شما نیز متصل شود. به این ترتیب، برای دریافت یک کپی از تصاویری که گرفته اید و به اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی نیازی به کارت خوان microSD ندارید. علاوه بر این، می‌توانید از CLIQ+2 برای چاپ عکس‌ها از گوشی هوشمند خود استفاده کنید و آن را به یک همراه عکاسی همه کاره تبدیل کنید.

این دوربین علاوه بر قابلیت چاپ، دارای یک نور حلقه ای 8 ال ای دی در اطراف لنز است که آن را برای عکاسی پرتره های صادقانه عالی می کند. این دوربین از سنسور 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر، لنز 2.6 میلی متری و دیافراگم f/2.2 استفاده می کند تا بتوانید با این دوربین خلاق باشید.

Canon IVY CLIQ+2 در B&H Photo 129 دلار قیمت دارد که قیمت آن را بیش از دو برابر Kodak Instamatic می کند. با این حال، این دوربین توانایی بیشتری نیز دارد، بنابراین اگر بتوانید آن را بپردازید، ارزش این هزینه را دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99