مگ بلاگ

5 تا از بهترین سه پایه ها برای آیفون که می توانید ارزان تهیه کنید

5 تا از بهترین سه پایه ها برای آیفون که می توانید ارزان تهیه کنید

اکنون سه پایه آیفون مورد علاقه شخصی من: Yoozon Selfie Stick. همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار هم به عنوان چوب سلفی و هم به عنوان سه پایه عمل می کند و آن را به یکی از راحت ترین و همه کاره ترین سه پایه های این لیست تبدیل می کند. پایه گوشی تقریباً می تواند هر آیفونی را با قاب یا بدون قاب نگه دارد. برای زمینه، من اغلب از سه پایه با آیفون 15 پلاس خود (در یک جعبه) استفاده می کنم، و هرگز با مشکلی مواجه نشده ام. دستگیره چرخشی و پیچ‌های روی پایه این اطمینان را می‌دهند که بدون توجه به سنگینی آیفون شما، سرنگون نمی‌شود.

Yoozon Selfie Stick می تواند به اندازه 26.6 اینچ و به اندازه 7.56 اینچ گسترش یابد و در عین حال که در هنگام استفاده از آن استفاده نمی شود، بسیار مفید است. می تواند تقریباً در هر جیب، کیف یا کوله پشتی جا شود. همچنین دارای یک کنترل از راه دور بی سیم است که از طریق بلوتوث به آیفون شما متصل می شود، بنابراین می توانید به راحتی بدون نیاز به تایمر دوربین عکاسی کنید. و در مواقعی که به آن نیازی ندارید، کنترل از راه دور به راحتی به دسته متصل می شود و از گم نشدن آن اطمینان حاصل می کند. باز کردن پایه‌های سه‌پایه ممکن است دشوار باشد (مسلماً به آسانی آن‌طور که تبلیغ می‌کنند نیست)، اما وقتی به آن‌ها عادت کنید، نسیم می‌شود.

به دلیل محبوبیت و موجودی محدود آن، Yoozon Selfie Stick را می توان به سختی به صورت آنلاین پیدا کرد. با این حال، می توانید آن را در B&H با 28.64 دلار خریداری کنید. در غیر این صورت، همچنان می توانید Yoozon Selfie Stick را در وب سایت های دست دوم مانند eBay و Poshmark با قیمت حدود 20 دلار تهیه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS