مگ بلاگ

5 تا از جالب ترین ماشین های الکتریکی با سقف های پنل خورشیدی

5 تا از جالب ترین ماشین های الکتریکی با سقف های پنل خورشیدی

هیوندای Ioniq اصلی را در سال 2016 در سه نسخه هیبریدی، پلاگین هیبریدی و EV معرفی کرد. Ioniq 5 EV در سال 2021 عرضه شد، اما هیوندای تنها 153 Ioniq 5 را در آن سال به خریداران آمریکایی فروخت. این رقم در سال 2022 به 23000 دستگاه افزایش یافت و Ioniq 5 را به هفتمین خودروی الکتریکی پرفروش در ایالات متحده در آن سال تبدیل کرد. فروش در سال گذشته دوباره افزایش یافت و به کمتر از 34000 خودرو رسید. سرپوش، موکت و روکش صندلی های Ioniq 5 از مواد قابل بازیافت نیشکر ساخته شده اند و فاصله بین دو محور بلند و برآمدگی های کوتاه برای محافظت از سرنشینان و باتری ها در صورت تصادف طراحی شده اند. نکات برجسته داخلی شامل داشبورد دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی با اندازه یکسان است که دارای قابلیت Apple CarPlay و Android Auto است.

Ioniq 5 همچنین از سیستم شارژ خودرو به بار هیوندای استفاده می‌کند که به مالکان این امکان را می‌دهد تا در مواقع اضطراری از خودرو برای شارژ خودروی برقی دیگر یا برق‌رسانی لوازم خانگی استفاده کنند. پنل های خورشیدی روی پشت بام گزینه ای در Ioniq 5 هستند و تا 6 کیلومتر در روز به برد Ioniq 5 تقریباً 375 کیلومتر (233 مایل) اضافه می کنند.

اسلش گیر Ioniq 5N 2025 آینده را آزمایش کرد، اما هنوز صحبتی در مورد عرضه این معجزه 600 اسب بخاری با گزینه پنل خورشیدی وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل