مگ بلاگ

5 جایگزین رزبری پای برای بررسی در سال 2023

5 جایگزین رزبری پای برای بررسی در سال 2023

برای کسانی که به دنبال یک SBC هستند که به گرانی نیروگاه هایی مانند Asus Tinker Board S R2.0 یا Odroid N2+ نباشد، اما کمی آب بیشتری نسبت به Orange Pi Zero 2 یا Le Potato داشته باشد. گزینه جاده، BeagleBone Black است. BeagleBone Black با پردازنده 1 گیگاهرتزی ARM Cortex-A8 با شتاب دهنده گرافیک سه بعدی اختصاصی و همچنین 4 گیگابایت حافظه فلش و 512 مگابایت رم، می تواند بسیاری از برنامه های Raspberry Pi را اجرا کند.

برد سیاه BeagleBone با پلتفرم هایی مانند اندروید و اوبونتو سازگار است و می تواند لینوکس را از طریق ورودی USB در کمتر از 10 ثانیه بوت کند. با این حال، هیچ یک از درگاه‌های USB آن 3.0 نیستند، و ممکن است نیاز به اتصال Wi-Fi و/یا بلوتوث به رایانه داشته باشید، زیرا هیچ‌کدام به صورت داخلی داخلی نیستند. با این حال، BeagleBone Black دارای یک پورت HDMI و اترنت است.

طراحی و مشخصات آن، آن را برای پروژه‌های IoT (اینترنت اشیا) ایده‌آل می‌سازد، اگرچه با تجهیزات جانبی مناسب، قدرت پردازش آن می‌تواند برای بسیاری از کاربردهای دیگر اعمال شود. اگر کسی از قبل می‌داند که برای چه چیزی به SBC نیاز دارد، و نمی‌خواهد گزینه‌های قدرتمندتر را شکست دهد، مطمئن شوید که مشخصات BeagleBone Black آن را جایگزین Raspberry Pi مناسب برای شما می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بهترین موتورهای فورد ماسل خودرو

بهترین موتورهای فورد ماسل خودرو

هنگامی که موستانگ برای اولین بار در دهه 60 ظاهر شد، فورد می خواست آن را به مسابقه برساند. موستانگ همیشه در سری Trans Am کاملاً خوب بود، اما در اواخر دهه 60، زمان آن