مگ بلاگ

5 جایگزین مقرون به صرفه هوم پاد اپل

5 جایگزین مقرون به صرفه هوم پاد اپل

اگر چیزی با حضور فیزیکی بیشتر از یک اسپیکر ساده می‌خواهید، اما همچنان به نمایشگر نیاز ندارید، نسل پنجم Echo Dot آمازون ممکن است عالی باشد. برخلاف اکو، Echo Dot زمان را با یک ساعت دیجیتالی نمایش می‌دهد که می‌تواند زمانی که تلفن شما نزدیک نیست مفید باشد. همچنین تایمرهایی را که تنظیم کرده اید نمایش می دهد و نمایش عددی حجم فعلی آن را ارائه می دهد.

از آوریل 2024، نسل پنجم Echo Dot در آمازون 60 دلار قیمت دارد. قابل احترام به نسخه بدون ساعت است که 10 دلار ارزان تر است و به اندازه این تکرار مفید است. ما آمازون اکو دات (نسل پنجم) را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های دستیار خانگی برای سال 2023 رتبه‌بندی کردیم و به راحتی می‌توان آن مشعل را تا سال 2024 حمل کرد.

اندازه و شکل جمع و جور آن باعث می شود که به راحتی آن را در هر جایی از خانه بدون زخم چشم قرار دهید. به لطف درایور 1.7 اینچی در جلوی بلندگو، صدا در نسل پنجم Echo Dot صدای واضح تری نسبت به نسل های قبلی ارائه می دهد. طبق بررسی CNET از این دستگاه، این رسانه تاکید کرد که اگر الکسا دستیار هوشمند انتخابی شما باشد، Echo Dot یک انتخاب عالی است زیرا “کوچک است، مناسب به نظر می رسد و مقرون به صرفه است.”

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS