مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن آیپد اپل فقط برای شما

5 راه برای سفارشی کردن آیپد اپل فقط برای شما

مرکز کنترل، هاب جابجایی است که هنگام پایین کشیدن از گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود می بینید. اینجاست که می‌توانید کنترل‌های سریع دستگاه مانند روشن یا خاموش کردن Wi-Fi، بلوتوث یا حالت هواپیما را انجام دهید. با ژست‌های حرکتی ساده، می‌توانید روشنایی صفحه‌نمایش یا صدای خروجی بلندگوی iPad خود را کنترل کنید. به‌طور پیش‌فرض مجموعه‌ای از کنترل‌های مفید وجود دارد، اما می‌توانید برای کارهای خاصی که معمولاً از برنامه «تنظیمات» استفاده می‌کنید، به تنهایی چند کلید اضافه کنید.

به Settings > Control Center بروید و در اینجا می توانید لیستی از ضامن های موجود را که می توانید به iPad خود اضافه کنید، مشاهده کنید. به پایین پیمایش کنید تا کلیدهایی را که در حال حاضر غیرفعال هستند ببینید و روی آنها ضربه بزنید تا به مرکز کنترل آیپد خود منتقل شوند. می‌توانید با نگه‌داشتن و کشیدن گزینه‌ها به بالا یا پایین، ضامن‌های خود را دوباره ترتیب دهید. برخی از میانبرهای مفید برای افزودن عبارتند از: دکمه ضبط صفحه با یک ضربه، اسکنر کد QR، یا کنترل برای دستگاه های خانه هوشمند شما.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
سمت سایه تمو

سمت سایه تمو

اگر یک حساب رسانه اجتماعی دارید یا به طور مرتب از اینترنت استفاده می کنید، احتمالاً تبلیغات Temu را دیده اید. این خرده فروش مقدار زیادی پول خرج کرده است تا مردم از وجود آن