مگ بلاگ

5 راه برای شل کردن تبلت بدون تنظیم مجدد

5 راه برای شل کردن تبلت بدون تنظیم مجدد

ساده ترین و ساده ترین راه حل برای بهبود عملکرد این است که از شر برنامه هایی که دیگر استفاده نمی کنید خلاص شوید. اینها ممکن است شامل ابزارهایی باشد که برای یک بار استفاده نصب کرده اید یا بازی هایی که دیگر از آنها لذت نبرده اید. برنامه ها نه تنها فضای ذخیره سازی را اشغال می کنند، بلکه در پس زمینه نیز اجرا می شوند و منابع سیستم را مصرف می کنند. در تبلت‌های اندرویدی، روی نماد برنامه ضربه بزنید و نگه دارید، سپس آن را به سمت بالا بکشید، جایی که عبارت «حذف نصب» است. در آیپد، به سادگی روی یک فضای خالی ضربه بزنید و نگه دارید تا وارد حالت جیگل شوید، سپس روی دکمه «-» روی نماد برنامه ضربه بزنید و «حذف برنامه» را انتخاب کنید.

از طرف دیگر، در Android، می‌توانید به تنظیمات > برنامه‌ها > مشاهده همه برنامه‌ها بروید. در حالی که نام دقیق منوها ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد، در اینجا، می توانید همه برنامه های نصب شده خود و میزان فضای ذخیره سازی آنها را مشاهده کنید. می‌توانید برنامه‌های جداگانه را برای دیدن اطلاعات بیشتر یا حذف نصب آنها انتخاب کنید. به طور مشابه، در iOS، برای مشاهده و مدیریت برنامه‌ها، به Settings > General > iPad Storage بروید.

متوجه خواهید شد که iPad شما ممکن است گزینه ای برای “Offload Apps Unused” داشته باشد که به طور خودکار بخش عمده ای از برنامه را حذف می کند و در عین حال تمام داده های آن را حفظ می کند. بازیابی برنامه به آسانی ضربه زدن روی نماد خاکستری شده در کشوی برنامه است. عملکرد مشابهی را می توان با استفاده از قابلیت آرشیو خودکار برنامه ها در اندروید به دست آورد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز