مگ بلاگ

5 سرویس VPN مقرون به صرفه برای اندروید در سال 2024

5 سرویس VPN مقرون به صرفه برای اندروید در سال 2024

CyberGhost VPN محافظت جامعی را برای حداکثر هفت دستگاه در یک زمان ارائه می دهد. در حالی که این ممکن است در مقایسه با سایر خدمات موجود در این لیست محدود به نظر برسد، اکثر کاربران این را برای نیازهای خود کافی می دانند. می‌توانید طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از جمله تلفن یا تبلت Android، رایانه شخصی یا لپ‌تاپ ویندوز، دستگاه iOS/macOS، تلویزیون هوشمند، کنسول بازی و روتر را به سرور VPN شرکت متصل کنید.

CyberGhost دارای سرورهای VPN واقع در 100 کشور است، و شما پهنای باند نامحدودی دریافت می‌کنید، و اطمینان حاصل می‌کند که متصل می‌مانید و می‌توانید به صورت خصوصی به مرور بدون نگرانی در مورد فشار یا محدودیت داده ادامه دهید. این سرویس با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES، داده های شما را ایمن می کند، که داده های شما را به کد پیچیده و غیرقابل خواندن تبدیل می کند که توسط هکرها قابل خواندن نیست. ویژگی هایی مانند سوئیچ kill و تونل تقسیم لایه های امنیتی بیشتری را برای حفظ اطلاعات آنلاین شما کاملاً خصوصی ارائه می دهند. این شرکت همچنین یک خط‌مشی عدم ورود به سیستم دارد، بنابراین داده‌های مرور، جستارهای DNS، فایل‌های دانلود شده و داده‌های اتصال، از جمله موارد دیگر، هرگز عمومی نمی‌شوند. این شرکت فقط اطلاعات ضروری را جمع آوری می کند، مانند تعداد تلاش های موفقیت آمیز و ناموفق برای اتصال، نام کاربری و آدرس ایمیل شما، تعداد دفعات استفاده از خدمات CyberGhost و اطلاعات صورتحساب شما.

اگر علاقه مند به امتحان CyberGhost هستید، ثبت نام در برنامه دو ساله + چهار ماهه به شما امکان دسترسی به 45 روز ضمانت بازگشت پول را می دهد. این ضمانت به شما امکان می دهد خدمات را آزمایش کنید و در صورت ناراضی بودن از آن درخواست بازپرداخت کنید. قیمت این طرح به طور متوسط ​​2.03 دلار در ماه است. برنامه های ماهانه و شش ماهه گران تر هستند، بنابراین انتخاب برنامه طولانی مدت بهترین ارزش را برای شما به ارمغان می آورد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از