مگ بلاگ

5 لوازم جانبی تبلت مقرون به صرفه برای کسب تجربه بیشتر شبیه لپ تاپ

5 لوازم جانبی تبلت مقرون به صرفه برای کسب تجربه بیشتر شبیه لپ تاپ

دلیل شماره یک این است که چرا باید هاب USB داشته باشید: در حالی که صفحه کلید بلوتوث باید با اکثر تبلت ها و آی پدهای اندرویدی کار کند، ممکن است گزینه یکپارچه تری را ترجیح دهید. با یک هاب USB، می توانید تقریباً از هر صفحه کلید با یک دانگل USB استفاده کنید.

صفحه کلید برای تقلید از لپ تاپ ضروری است. تایپ فرم بلند روی صفحه لمسی تبلت نسبتاً کندتر و خسته کننده تر است، بنابراین ما چند صفحه کلید ارزان تر اما با کیفیت مناسب را جمع آوری کرده ایم. متأسفانه ماندن زیر 20 دلار آسان نبود.

مانند قاب های فولیو و ایستاده، قاب کیبورد به دلیل مشکلات سازگاری، خرید سخت تری است. به عنوان مثال، بلوتلوتوس دارای یک ترکیب کیس و تخته نسبتا مقرون به صرفه با قیمت 35 دلار است. در آمازون با 4.4 ستاره و بیش از 4900 امتیاز امتیاز خوبی کسب می کند، اما این فقط برای جدیدترین iPad ها است. برای چیزی که کمی جهانی‌تر است، با قابلیت نگهداری تبلت‌های 7، 8، 9 و 10.5 اینچی، ممکن است صفحه‌کلید Executive Leather و صفحه‌کلید Cooper Infinite را بخواهید.

با 30 دلار، یک قاب محافظ که برای اکثر تبلت ها جهانی است و یک صفحه کلید بلوتوث دریافت می کنید. من با Cooper Cases آشنا هستم و فکر می کنم این یک خرید خوب و با قیمت متوسط ​​است. با این حال، اگر به کیس نیاز ندارید، صفحه کلید Ultra-Slim Arteck را توصیه می کنم. برد مستقل از طریق بلوتوث تقریباً به هر تبلتی متصل می شود و طراحی سبک وزن آن برای سفر ایده آل است.

اگر بلوتوث برای شما مشکل ایجاد می کند و می خواهید از آن هاب USB استفاده کنید، Tecknet یک صفحه کلید بی سیم 2.4G بسیار ارزان دارد که از طریق یک دانگل USB متصل می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

همه به‌روزرسانی‌های iOS یکسان نیستند. برخی از آنها ارتقاء جزئی هستند، در حالی که برخی دیگر نحوه تعامل ما با آیفون را تغییر می دهند. امسال به نظر می رسد دومی باشد.