مگ بلاگ

5 مد کمپر ون مقرون به صرفه که کار را خراب نمی کند

5 مد کمپر ون مقرون به صرفه که کار را خراب نمی کند

قرار گرفتن در یک ون کمپر به این معنی است که شما به طبیعت نزدیک‌تر هستید و به احتمال زیاد با اشکالات تعامل خواهید داشت – حتی اگر فقط در یک ایستگاه استراحت در بین ایالتی باشد. ون ها معمولاً با درهای بسیار بزرگ نیز عرضه می شوند، بنابراین تلاش برای ورود و خروج در فضاهای باز بدون اینکه پشه ای با شما وارد شود، کار دشواری است. فروشگاه Living in a Bubble با امتیاز 4.6 از 5 در آمازون، چندین اندازه پشه بند را برای درب عقب و کناری ون به فروش می رساند. این توری از پلی استر مقاوم در برابر پارگی ساخته شده و دارای سوراخ های 1 میلی متری است، بنابراین حتی کوچکترین حشرات نیز نمی توانند به آن نفوذ کنند. با این حال، حتی با سوراخ‌های کوچک توری، همچنان می‌توانید آن را ببینید.

همچنین نصب آن فوق العاده آسان است. یکی از بررسی‌کنندگان توضیح داد که همراه با آهن‌رباهای کوچکی برای اتصال به بدنه ون ارائه می‌شود، و آنها برای یافتن مکان‌هایی برای چسباندن آن مشکلی نداشتند. برخی دیگر اظهار داشتند که نصب آنها کمتر از یک دقیقه طول کشیده است. بهتر از همه، این یک تغییر دائمی نیست. وقتی استفاده از پشه بند را تمام کردید، آن را پایین بیاورید و دوباره در کیسه ای که در آن آمده است بچسبانید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به