مگ بلاگ

5 ملزومات باربری بندرگاه برای تریلر یا تریلر مسافرتی شما

5 ملزومات باربری بندرگاه برای تریلر یا تریلر مسافرتی شما

چه در حال رانندگی با RV کلاس A باشید یا یک تریلر مسافرتی کوچک که به وسیله نقلیه یدک کش خود متصل است، ممکن است در میانه راه باشید. اگر باتری وسیله نقلیه شما تمام شود، این احتمال وجود دارد که کسی در اطراف شما نباشد که شما را به حرکت درآورد. Harbor Freight استارت پرش باتری خودرو قابل حمل Viking 1700 Peak Amp را می‌فروشد که می‌تواند تا یک موتور گازی V8 و یک موتور V6 دیزلی راه‌اندازی کند.

این جامپر استارت دارای چندین ویژگی است که می توانید از آنها استفاده کنید. گیره های سنگین اضافی برای اطمینان از ثابت ماندن آنها در هنگام شارژ و یک کلید روشن/خاموش اصلی با کاربری آسان وجود دارد که در صورت لزوم برق گیره ها را قطع می کند. همچنین یک خروجی USB 2.4 آمپر شارژ سریع به همراه گزینه فندک 12 ولتی در صورت نیاز به شارژ سایر موارد مانند تلفن یا لپ تاپ وجود دارد. علاوه بر این، آن را با یک کمپرسور هوا 150 PSI برای آن لاستیک های سنگین عرضه می کند.

این جامپ استارتر دارای امتیاز 4.7 از پنج ستاره از بیش از 500 خریدار است. بسیاری از بررسی ها بیان می کنند که استفاده از این محصول آسان است و بارها موفق بوده است. حتی یک داور چهار تا از آنها را خرید تا در دست داشته باشد. با این حال، یک شکایت این بود که پس از چند بار استفاده، استارت جامپر باید شارژ شود. اگر مجبور به استفاده از آن هستید، توصیه می کنیم تا زمانی که نتوانید به جایی برای تعویض باتری برسید، وسیله نقلیه خود را خاموش نکنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

پس ساب ووفر دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ خوب، برای درک این موضوع، ابتدا باید نحوه عملکرد فرکانس های صوتی را بدانید. تمام صداها از ارتعاشات موجود در هوا و محیط اطراف تشکیل شده

آیا این یک ایده خوب است؟

آیا این یک ایده خوب است؟

در حالی که یکی از رایج ترین افسانه ها در مورد پنل های خورشیدی این است که اجاره کنندگان نمی توانند از آنها استفاده کنند، حقیقت این است که، بله، می توانید پنل های خورشیدی