مگ بلاگ

5 مورد از بهترین جایگزین های T-Mobile اگر ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه را تغییر می دهید

5 مورد از بهترین جایگزین های T-Mobile اگر ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه را تغییر می دهید

Boost Mobile یک گزینه اقتصادی دیگر برای کسانی است که به دنبال یک جایگزین خوب برای ارائه دهندگان گران تر هستند. مجموعه گسترده ای از طرح های نامحدود، گزینه های پیش پرداخت انعطاف پذیر، و کمک هزینه سخاوتمندانه داده، Boost را به یک انتخاب بسیار جذاب تبدیل کرده است.

سه گزینه از چهار گزینه طرح Boost پوشش نامحدودی را ارائه می دهند. خریداران می توانند بین طرح 5 گیگابایتی 15 دلار در ماه، نامحدود بدون هات اسپات تلفن همراه با قیمت 25 دلار، طرح نامحدود با 12 گیگابایت هات اسپات تلفن همراه با قیمت 40 دلار، یا نامحدود پلاس با 30 گیگابایت هات اسپات تلفن همراه با قیمت 60 دلار انتخاب کنند. با توجه به تخصیص استخوان های خالی برای طرح 15 دلاری، احتمالاً بهترین گزینه را با گزینه 25 دلاری دارید، که پلتفرم هایی مانند Whistle Out و Clark آن را به عنوان ارائه بیش از پوشش 4G/LTE و 5G کافی و سرعت دانلود ستایش کرده اند. در حالی که Boost برنامه‌های سه ماهه و سالانه را ارائه می‌کند، با یکی از برنامه‌های سالانه‌اش حتی به 8.33 دلار در ماه برای 1 گیگابایت داده، مشتریان نیازی به ثبت نام برای آن ندارند، همانطور که در مورد Mint Mobile وجود دارد.

فاکتورهای قابل توجهی وجود دارد که باید با Boost در نظر داشت. ثبت‌نام آنلاین می‌تواند فرآیند دشواری باشد، زیرا سایت قبل از پرداخت به شما اطلاع نمی‌دهد که آیا تلفن شما واجد شرایط جفت شدن با این سرویس است یا خیر. علاوه بر این، اگر از تلفن قدیمی خود استفاده می کنید، هزینه فعال سازی 25 دلاری وجود دارد که بلافاصله به صورت آنلاین فاش نمی شود. در نتیجه، بهتر است شخصاً در فروشگاه T-Mobile ثبت نام کنید. همچنین هنگام ثبت نام نمی توانید بین AT&T و T-Mobile به عنوان ارائه دهنده شبکه خود یکی را انتخاب کنید، که اگر در منطقه ای زندگی می کنید که یکی از خدمات ضعیف تر از دیگری است، می تواند مشکل ساز شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل