مگ بلاگ

5 مورد از بهترین ویژگی ها و برنامه های کنترل والدین برای اندروید در سال 2024

5 مورد از بهترین ویژگی ها و برنامه های کنترل والدین برای اندروید در سال 2024

برای کاربران Android، Google Family Link باید اولین انتخاب باشد. نه تنها در گوشی‌های مختلف اندرویدی بسیار خوب کار می‌کند، بلکه استفاده از تمام ویژگی‌های آن کاملاً رایگان است – که یافتن آن با سایر برنامه‌های کنترل والدین که تجربه مشابهی را ارائه می‌دهند تقریباً غیرممکن است.

می‌توانید برای برنامه‌های جداگانه محدودیت‌های زمانی تعیین کنید، محتوای وب‌سایت‌ها را مسدود کنید، و مجوزهای برنامه را مستقیماً از برنامه Family Link مدیریت کنید. خارج از بهترین سرویس‌های پخش برای بچه‌ها، YouTube جایگاه خود را برای ویدیوهای سرگرم‌کننده توسط سازندگان محتوا دارد. با Google Family Link، می‌توانید محتوای ویدیویی خاصی را محدود کنید یا کلاً به YouTube Kids بروید.

رابط کاربری با سایر برنامه‌های Google مانند Drive، Maps و Google Photos مطابقت دارد، که راه‌اندازی و عادت کردن به Google Family Link را آسان می‌کند. از آنجایی که در سهولت استفاده و صرفه جویی در هزینه برتر است، ویژگی‌های Google Family Link در مقایسه با سایر برنامه‌های کنترل والدین کمرنگ است. علاوه بر این، در حالی که برنامه به خوبی در اندروید کار می کند، عملکرد iOS محدودی دارد، بنابراین ما قویاً توصیه می کنیم راه حل های دیگری را امتحان کنید.

2/5

ADS