مگ بلاگ

5 مکان آنلاین برای یافتن موتورها و قطعات Go-Kart

5 مکان آنلاین برای یافتن موتورها و قطعات Go-Kart

KartShop یک شرکت کارتینگ دانمارکی و توزیع کننده رسمی کارت‌ها و قطعات OTK است. این فروشگاه نسبتاً تازه وارد است و تنها در سال 2020 با نام KartShop شروع به کار کرد. این شرکت توسعه دهنده فروشگاه رسمی OTK در دانمارک است که قبلاً به عنوان Kosmic Kart شناخته می شد. هدف آن این است که به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای برای علاقه مندان به کارت اروپایی عمل کند و بیش از 6500 قطعه و لوازم جانبی را در اختیار داشته باشد.

در حالی که این یک شرکت اروپایی است که عمدتاً به اتحادیه اروپا خدمات می دهد، KartShop حمل و نقل بین المللی را ارائه می دهد و برای همه محصولات خود تضمین می کند. این فروشگاه طیف وسیعی از قطعات و لوازم جانبی Go-kart، از جمله محصولاتی از برندهای معروف مانند Tony Kart، Exprit، LN Kart و البته OTK را در اختیار دارد.

این شرکت کارت‌های کاملاً ساخته شده، موتورها، روغن‌ها و مایعات، پوشاک و سایر قطعات و لوازم جانبی Gokart را به فروش می‌رساند. مانند سایر فروشندگان در این لیست، KartShop هم به مسابقه‌دهنده‌های پیشرفته و هم رانندگان تفریحی معمولی پاسخ می‌دهد. این مجموعه گسترده ای از اقلام را ارائه می دهد که محصولاتی از کلاه ایمنی و تجهیزات ایمنی گرفته تا لاستیک، ابزار دستی و باتری را پوشش می دهد. KartShop توسط مشتریان رتبه خوبی دارد و این شرکت بر اساس 587 بررسی کاربر، 4.9 از 5 ستاره را در Trustpilot دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS