مگ بلاگ

5 نکته و ترفند برای استفاده از آیفون به عنوان یک ضبط کننده میدانی

5 نکته و ترفند برای استفاده از آیفون به عنوان یک ضبط کننده میدانی

برنامه یادداشت صوتی که به‌طور پیش‌فرض بر روی هر آیفون نصب می‌شود، یک ابزار اساسی مفید برای ضبط مکالمات یا یادداشت‌های صوتی است، اما بسیاری از برنامه‌های دیگر در اپ استور اپل وجود دارند که دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند ویرایش، قابلیت ضبط با کیفیت متفاوت، و چند ضبط آهنگ برای نوازندگان برخی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا در اکوسیستم اندروید برای آیفون نیز در دسترس هستند، مانند Dolby On که رایگان است و دارای افکت‌ها، رابط ویرایشی و امکان پخش زنده در فیس‌بوک و توییچ یا آپلود مستقیم در SoundCloud است. همچنین برنامه MOTIV از Shure Audio، سازنده دستگاه صوتی وجود دارد. MOTIV بسیاری از ویژگی های Dolby On را دارد و یک دسی بل متر با وضوح بالا دارد.

اگر قصد دارید از آیفون خود برای ضبط سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها یا جلسات استفاده کنید، می‌توانید به اپلیکیشن Otter کمک کنید. Otter از هوش مصنوعی برای رونویسی از هر چیزی که ضبط می کنید استفاده می کند و آن را به ابزاری ارزشمند برای دانش آموزان، روزنامه نگاران یا تاجران تبدیل می کند. این برنامه دارای امتیاز متوسط ​​4.8 از پنج ستاره از 35000 بازبین در فروشگاه اپل است و یک جلسه تست سریع نشان داد که در رونویسی صدای گفتاری کاملاً دقیق است. برای ضبط و میکس فایل‌های موسیقی چند آهنگی، به برنامه Roland's Zentacker یا GarageBand خود اپل مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل