مگ بلاگ

5 ویژگی دسترسی آیفون که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید

5 ویژگی دسترسی آیفون که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید

کنترل صوتی به شما امکان می دهد آیفون خود را با دستورات صوتی کار کنید، حتی اگر سیری را فعال نکنید. از آنجایی که قرار است این ویژگی یک قابلیت دسترسی باشد، اپل آن را با کوچکترین جزئیات تعبیه کرده است: می‌توانید دستوراتی را برای حرکات اولیه مانند بزرگ‌نمایی، حرکت متحرک، ضربه زدن و پیمایش، همراه با حرکات ناوبری برای دسترسی به کتابخانه برنامه، مرکز کنترل و سیری خود ایجاد کنید. .

برای فعال کردن آن، ابتدا Voice Control را در Settings > Accessibility > Voice Control فعال کنید. سپس، باید یک رابط کنترلی را از بخش Overlay انتخاب کنید. می‌توانید از شماره‌ها، نام‌ها یا یک شبکه شماره‌دار که روی صفحه نمایش داده می‌شود برای انجام حرکات یا اقدامات پیچیده استفاده کنید. اگر با این ویژگی خلاق باشید، حتی می توانید قفل آیفون خود را با صدای خود باز کنید یا گوشی خود را به یک دوربین هندزفری تبدیل کنید.

اگر از بخش Customize Commands برای ایجاد اعلان های شخصی سازی شده یا آموزش لغات جدید به آیفون خود با افزودن آنها به بخش Vocabulary آن استفاده کنید، از کنترل صوتی بهره بیشتری خواهید برد. همچنین می‌توانید نحوه بازخورد دستگاهتان را سفارشی کنید. اگر بعد از ثبت فرمان، دکمه‌های آن را تغییر دهید تا صدا پخش شود یا تأییدیه را نشان دهید، فهمیدن اینکه چه زمانی دستورات شما اجرا می‌شوند بسیار آسان‌تر خواهد بود.

اگر برای کشف این ویژگی به کمک بیشتری نیاز دارید، راهنمای کنترل صوتی آماده اپل یک مکان عالی برای شروع است. همچنین می‌توانید تمام دستورات ناوبری اولیه را از منوی Commands پیدا کنید و می‌توانید از منوی Command Feedback گزینه Show Hints را تغییر دهید تا هنگام استفاده از کنترل صوتی، نشانگرهای بی‌درنگ را دریافت کنید. همچنین ممکن است به فعال کردن قابلیت Attention Aware کمک کند، که هر زمان که آیفون شما را نگاه می‌کنید بیدار می‌شود و زمانی که نگاه می‌کنید آن را قفل می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
10 کانورتیبل لوکس که به طرز مشکوکی ارزان هستند

10 کانورتیبل لوکس که به طرز مشکوکی ارزان هستند

زمان نسبت به نسل یازدهم فورد تاندربرد مهربان نبوده است. هنگامی که به بازار عرضه شد، استایل یکپارچهسازی با سیستمعامل و سواری بر روی خودرو، آن را به محبوبیت خاصی تبدیل کرد. ارقام فروش قابل