مگ بلاگ

5 ویژگی هوش مصنوعی که نمی دانستید قبلاً در آیفون شما وجود دارد

5 ویژگی هوش مصنوعی که نمی دانستید قبلاً در آیفون شما وجود دارد

Google Translate ابزاری عالی است که زندگی بسیاری از افراد را آسان‌تر می‌کند. با Live Text در iPhone، می‌توانید با دریافت ترجمه‌های فوری و سایر قابلیت‌ها مانند کپی/پیست کردن یا جستجو، این کار را به سادگی با اشاره دوربین به سمت متنی انجام دهید.

برای استفاده از این هک کاربردی دوربین آیفون که زندگی را به زندگی تبدیل می کند، برنامه Camera را راه اندازی کنید و تلفن خود را به سمت هر متنی که برای کار با آن نیاز دارید هدایت کنید. وقتی گوشی متن را روی صفحه تشخیص داد، باید یک نماد زرد رنگ در سمت راست پایین تصویر نمایش دهد. با ضربه زدن روی نماد زرد، یک عکس فوری از ناحیه شناسایی شده ایجاد می‌شود و چند گزینه ارائه می‌شود: می‌توانید متن را کپی کرده و در جای دیگری جای‌گذاری کنید، یا با یک ضربه آن را به هر زبانی ترجمه کنید.

بسته به نوع متن شناسایی شده، ممکن است بتوانید اقدامات سریع دیگری را انجام دهید. برای مثال، اگر دوربین خود را به سمت شماره تلفن بگیرید، می‌توانید تماسی را شروع کنید. همچنین یک گزینه “Look Up” وجود دارد که جستجوی وب را بر اساس هر متنی که انتخاب می کنید اجرا می کند. اگر با دوستانتان در یک رستوران هستید و می‌خواهید ترجمه متن زنده یک منو را به اشتراک بگذارید، می‌توانید این کار را با استفاده از iMessage، AirDrop یا برنامه دیگری انجام دهید. متن زنده با یادداشت های دست نویس نیز کار می کند.

Live Text در آیفون‌هایی که iOS 15 یا بالاتر دارند در دسترس است و در حال حاضر با زبان‌های محبوب از جمله انگلیسی، چینی، فرانسوی و غیره در مناطقی مانند چین، فرانسه، ایالات متحده و هند سازگار است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS