مگ بلاگ

5 ویژگی که ما بیش از همه منتظر آنها در New Polestar 4 هستیم

5 ویژگی که ما بیش از همه منتظر آنها در New Polestar 4 هستیم

اگرچه Polestar 4 مقرون به صرفه‌ترین خودروی برقی نیست که می‌توانید تهیه کنید، اما دارای چندین ویژگی ممتاز است که باعث می‌شود خودروهای گران‌قیمت‌تر برای پول خود حرکت کنند. مدل استاندارد از مواد 100% وگان برای صندلی‌های خود استفاده می‌کند که ظاهر و احساسی عالی ارائه می‌کند. اما اگر به دنبال چیز دیگری هستید، می‌توانید بسته اختیاری Plus را تهیه کنید که به شما تودوزی بافتنی متناسب با نخی که از بطری‌های PET 100% بازیافتی تهیه شده است را به شما می‌دهد، یا می‌توانید آن را به چرم سوراخ‌دار Nappa از چرم‌ساز معروف Bridge ارتقا دهید. از ویر.

فضای داخلی Polestar 4 همچنین دارای نورپردازی محیطی قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد رنگ و احساس آن را بر اساس یکی از سیارات منظومه شمسی تغییر دهید. صندلی‌های گرم‌کن نیز به‌صورت استاندارد با خودرو ارائه می‌شوند، اما اگر می‌خواهید صندلی‌های جلو را ماساژ دهید و تهویه کنید، باید کمی بیشتر هزینه کنید. با این وجود، وسیله نقلیه موقعیت رانندگی ترجیحی شش نفر را ذخیره می کند. حتی اگر Polestar 4 را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید، لازم نیست هر زمان که شخص دیگری ماشین را براند، وضعیت صندلی خود را تنظیم مجدد کنید.

در حالی که ما مجبور بودیم مدت زیادی برای Polestar 3 منتظر بمانیم، برای Polestar 4 نیازی به صبر طولانی نداشتیم. این خودرو در اواخر آوریل 2024 برای فروش در دسترس خواهد بود و ما انتظار داریم که تحویل در سه ماهه چهارم انجام شود. بنابراین، اگر به موقع برای کریسمس 2024 یک SUV الکتریکی جدید می خواهید، بهتر است همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

4/5

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه

آیا واقعاً به VPN در تلفن خود نیاز دارید؟

آیا واقعاً به VPN در تلفن خود نیاز دارید؟

از سال 2022، 85 درصد از آمریکایی ها صاحب یک گوشی هوشمند هستند که به کاربران امکان دسترسی به انبوهی از رسانه های اجتماعی و برنامه های تجارت الکترونیک مانند Threads و Amazon را می