مگ بلاگ

5 ویژگی Samsung Galaxy AI که ارزش بررسی دارد

5 ویژگی Samsung Galaxy AI که ارزش بررسی دارد

برنامه‌های ترجمه گوشی‌های هوشمند مانند Google Translate مدت‌هاست که ثابت کرده‌اند ابزار بسیار مفیدی برای کسانی هستند که نیاز به مکالمه با شخصی دارند که به زبان دیگری صحبت می‌کنند. از طریق قدرت هوش مصنوعی، سامسونگ گلکسی با اعطای توانایی ترجمه تماس‌های تلفنی خود در لحظه به کاربران، استفاده از فناوری ترجمه مبتنی بر ماشین را به سطح بالاتری ارتقا داده است. این ویژگی بسیار خوب به عنوان ترجمه زنده شناخته می شود.

با فعال بودن ترجمه زنده، خط Samsung Galaxy می تواند به طور خودکار گفتار یک طرف تماس تلفنی را به زبانی کاملاً متفاوت در سمت دیگر تماس ترجمه کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و کلمات خود را در حین صحبت به اسپانیایی ترجمه کنند. در عین حال، شخص طرف دیگر تماس می تواند به زبان اسپانیایی صحبت کند و کلمات خود را به انگلیسی ترجمه کند تا کاربر متوجه شود.

نکته مهم این است که متن ترجمه شده صوتی و مکتوب از ترجمه زنده در حالی که شخص مقابل در حال صحبت است برای گیرنده ارسال می شود. این ویژگی به کاربران سامسونگ گلکسی امکان می‌دهد بدون مکث مکرر، ضبط دستی یک عبارت و ترجمه آن با استفاده از برنامه مترجم، با فردی که به زبانی کاملاً متفاوت صحبت می‌کند، یک تماس تلفنی بی‌وقفه داشته باشند.

ترجمه زنده در حال حاضر از 13 زبان مختلف پشتیبانی می کند. این فناوری فقط به استفاده در حین تماس تلفنی نیز محدود نمی شود. با فعال کردن ویژگی مترجم در Samsung Galaxy، تلفن می‌تواند از همین فرآیند برای ترجمه زنده مکالمات گفتاری حضوری نیز استفاده کند. در مجموع، این ویژگی ارزش امتحان کردن است، به خصوص برای کسانی که اغلب به خارج از کشور سفر می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99