مگ بلاگ

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی سطوح بیشتری از سفارشی‌سازی را باز می‌کند.

در بخش تم های برنامه در داشبورد Snapchat+ خود، می توانید از میان ده ها سبک رنگی از پیش تعیین شده که بر بخش دوربین پیش فرض برنامه تأثیر می گذارد، انتخاب کنید. هنگامی که دکمه ضبط را برای ضبط ویدیو نگه دارید، متوجه تغییر در نوار ناوبری برنامه در پایین و یک انیمیشن منحصر به فرد خواهید شد. در حالی که تم های از پیش تعریف شده سرگرم کننده هستند، می توانید سبک خود را با ترکیب رنگ های مختلف پس زمینه، قاب های ضبط، نمادهای نشان و دکمه های عکسبرداری ایجاد کنید.

تغییر آیکون های برنامه در آیفون و اندروید می تواند سرگرم کننده باشد، اما این معمولاً شامل چند راه حل است. با اسنپ چت پلاس، می‌توانید مستقیماً یکی دیگر از برنامه‌ها را انتخاب کنید، بدون اینکه با دردسر ایجاد میانبر در iOS یا استفاده از یک راه‌انداز متفاوت در اندروید دست و پنجه نرم کنید. همچنین مجموعه ای از بیش از صد آیکون برنامه مختلف وجود دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل