مگ بلاگ

5 چیزی که باید قبل از خورشید گرفتگی 2024 بررسی کنید

5 چیزی که باید قبل از خورشید گرفتگی 2024 بررسی کنید

تصور کنید منتظر باشید تا شاهد یک پدیده نادر آسمانی باشید و فقط ابرها جلوی دید را بگیرند. این اتفاق به قدری در گذشته رخ داده است که ضروری است مکانی که برای مشاهده خورشید گرفتگی کامل 2024 انتخاب می‌کنید در روز کاملاً بدون ابر باشد.

در حالی که پیش بینی آب و هوا با اطمینان 100٪ غیرممکن است، این ایده عالی خواهد بود که به پلتفرم های محبوب پیش بینی آب و هوا مراجعه کنید تا ایده واضح تری از آنچه در روز خسوف انتظار دارید داشته باشید. از جمله پلتفرم‌های قابل توجهی که می‌توانیم به آنها فکر کنیم، می‌توان به Windy، Pivotal Weather و سرویس ملی آب‌وهوای ایالات متحده GOES Image Viewer اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، کارشناسان قبلاً نشان داده اند که بخش های جنوبی ایالات متحده شانس بیشتری برای عاری از ابر در طول ماه گرفتگی دارند. یک نقشه تعاملی ایجاد شده توسط مرکز ملی اطلاعات محیطی (NCEI) در حال حاضر بهترین مکان های ممکن را برای مشاهده کسوف با کمترین امکان ابرها نشان می دهد.

طبق نقشه، تگزاس، اوکلاهاما و میزوری جنوب شرقی بهترین مکان‌ها برای تجربه تماشای کسوف بدون ابر هستند. با این حال، ممکن است برای اطمینان از مشاهده بدون مشکل همچنان به شرایط آب و هوایی محلی در روز خسوف نیاز داشته باشید.

هنگامی که در مکان مورد نظر خود اقامت کردید، باید اطمینان حاصل کنید که از قبل رزرو هتل را انجام داده اید. در حالی که کمتر از یک هفته تا ماه گرفتگی باقی مانده است، ممکن است در حال حاضر در دسترس بودن اتاق در مناطق کلی کم باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS