مگ بلاگ

5 گزینه صدای فراگیر یاماها برای هر بودجه ای

5 گزینه صدای فراگیر یاماها برای هر بودجه ای

در نهایت YHT-5960U را داریم. این بزرگ‌تر و گران‌تر از سیستم‌های سینمای خانگی صدای فراگیر واقعی یاماها است. این سیستم به قیمت 679.95 دلار MSRP فروخته می شود که آن را به گران ترین سیستم در این لیست تبدیل می کند، اگرچه به نظر می رسد آمازون به طور منظم تخفیف های شدیدی را نیز در این سیستم ارائه می دهد.

YHT-5960U از نظر فیزیکی بسیار شبیه به 4950U است. این یک سیستم 5.1 کاناله دیگر است که دارای یک گیرنده AV است که دارای یک تقویت کننده 80 واتی کمی بزرگتر، یک بلندگوی مرکزی 30 وات، دو بلندگوی جلوی 30 واتی، دو بلندگوی فراگیر 30 واتی و یک ساب ووفر 50 واتی و 8 اینچی است. تفاوت های اصلی بین YHT-5960U و سایر مجموعه‌های موجود در این لیست ویژگی‌ها هستند: این سیستم دارای Dolby TrueHD، DTS-HD Master Audio است و می‌تواند به صورت بی‌سیم Pandora، Spotify، Napster، SiriusXM، TIDAL، Deezer، Qobuz و Amazon Music HD را پخش کند.

دارای صدای چند اتاقه MusicCast است که با AirPlay 2 و Spotify Connect کار می کند. وای فای و بلوتوث آن فعال است و می توان آن را با الکسا، سیری و دستیار گوگل به صورت صوتی کنترل کرد. این باعث می شود که به آسانی همه کاره ترین گزینه برای ارتباط با شبکه خانه هوشمند باشد. برای تکمیل آن، این سیستم همچنین دارای کالیبراسیون اتاق اتوماتیک YPAO است.

این سیستم نیز نقدهای حرفه ای زیادی دریافت نکرده است اما در وب سایت یاماها 4.5 از 5 ستاره و در آمازون 4.3 از 5 ستاره دارد. به نظر می‌رسد که بازبین‌ها از کیفیت صدا، سهولت نصب و ارزش کلی لذت می‌برند – در حالی که به نظر می‌رسد اکثر نظرات منفی از سوی افرادی بوده است که با کنترل از راه دور مشکل داشتند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

پس ساب ووفر دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ خوب، برای درک این موضوع، ابتدا باید نحوه عملکرد فرکانس های صوتی را بدانید. تمام صداها از ارتعاشات موجود در هوا و محیط اطراف تشکیل شده

آیا این یک ایده خوب است؟

آیا این یک ایده خوب است؟

در حالی که یکی از رایج ترین افسانه ها در مورد پنل های خورشیدی این است که اجاره کنندگان نمی توانند از آنها استفاده کنند، حقیقت این است که، بله، می توانید پنل های خورشیدی