مگ بلاگ

5 یافته حمل و نقل بندری برای دوچرخه سواران مشتاق

5 یافته حمل و نقل بندری برای دوچرخه سواران مشتاق

صرف نظر از اینکه چقدر دوچرخه خود را به خوبی نگهداری می کنید، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که مجبور شوید در مسیر خود توقف کنید تا چیزی را تعمیر کنید یا تنظیمات خاصی را انجام دهید. با این حال، اگر در یک منطقه با نور ضعیف هستید، دیدن کاری که انجام می دهید دشوار است. اینجاست که چراغ کار میله باریک تاشو مغناطیسی LED قابل شارژ Braun 500 Lumen می تواند مفید باشد. نور کافی برای مشاهده واضح شما تولید می کند و براون ادعا می کند می تواند مناطقی را که تا 95 فوت دورتر هستند را روشن کند.

سر LED حتی به صورت عمودی و افقی می چرخد ​​و به شما این امکان را می دهد که زاویه مناسبی برای قرار دادن پرتو پیدا کنید. همچنین اگر نیاز دارید پرتو نور را روی چیزی خاص متمرکز کنید، یک گزینه چراغ قوه نیز وجود دارد. بهترین ویژگی این چراغ کار تاشو بودن آن است که حمل آن را با وسایل سواری معمولی آسان می کند. قیمت این محصول در Harbour Freight 29.99 دلار است و دارای امتیاز کلی 4.7 از 5 ستاره است. بر اساس نزدیک به 2000 بررسی، 95٪ از مشتریان این محصول را توصیه می کنند.

البته به خاطر داشته باشید که امروزه بسیاری از دوچرخه ها دارای فریم آلومینیومی و فیبر کربنی هستند. اگر این موضوع در مورد دوچرخه شما صادق است، ممکن است یک چراغ مبتنی بر گیره مانند چراغ گیره LED براون 800 لومن، که بر روی قاب دوچرخه می چسبد، مفیدتر بیابید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به