مگ بلاگ

5 یافته حمل و نقل بندری که در طول تمیز کردن بهار مفید خواهند بود

5 یافته حمل و نقل بندری که در طول تمیز کردن بهار مفید خواهند بود

اگر گاراژ، کارگاه یا زیرزمینی دارید که در آن انواع اجزای فلزی متفرقه را نگهداری می کنید، مطمئن باشید که این اجزا در زمان ذخیره سازی در زمستان، حداقل کمی خاکی شده اند. چه آنها با گرد و غبار انباشته شده چسبنده باشند و چه شروع به زنگ زدگی کرده باشند، برای تمیز کردن و قابل استفاده مجدد آنها به یک ابزار تخصصی نیاز دارید. به جای اینکه سعی کنید آنها را با دست تمیز کنید، فقط آنها را در پاک کننده اولتراسونیک Central Machinery بیندازید.

این گیزموی کوچک مانند یک ماشین ظرفشویی مینیاتوری است، با این تفاوت که به جای بشقاب های شام، تکه های کوچک فلز را تمیز می کند. فقط اجزای فلزی خود را در سطل زباله بریزید، مخزن را با مقداری پودر تمیز کننده و آب پر کنید و یک چرخه معمولی یا گرم را انتخاب کنید. تنها در چند دقیقه اسکرابر لرزان قدرتمند آن اجزا را تمیز و براق می کند.

کاربران به این دستگاه امتیاز 4.3 از 5 را برای کارایی آن در تمیز کردن قطعات کثیف خودرو، جواهرات خراشیده و حتی اجزای سلاح گرم داده اند. راه‌اندازی آن آسان است، در حین کار زیبا و بی‌صدا است و به گفته چندین کاربر، می‌تواند در طول چندین سال در برابر استفاده منظم مقاومت کند. پاک کننده اولتراسونیک Central Machinery در Harbor Freight با قیمت 89.99 دلار موجود است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل