مگ بلاگ

6 ابزاری که اگر قصد رفتن به خارج از کشور را دارید می خواهید

6 ابزاری که اگر قصد رفتن به خارج از کشور را دارید می خواهید

نام‌گذاری چندین دستگاه به‌عنوان یک ورودی ممکن است تقلب به نظر برسد، اما ما در SlashGear معتقدیم که این trifecta شارژ باتری فوق‌العاده مفید است – داشتن هر سه دستگاه برای سفر به خارج از کشور بسیار توصیه می‌شود.

هنگام خرید شارژر قابل حمل، یکی را انتخاب کنید که با اکثر دستگاه ها سازگار باشد. یک نام تجاری خوب برای خرید Anker 737 (PowerCore III Elite 26K) است که برای شارژ لپ تاپ یا تبلت به اندازه کافی قدرتمند است و می تواند چندین دستگاه کوچکتر مانند تلفن های هوشمند، ساعت های هوشمند یا هدفون های بی سیم را در خود جای دهد. در حال حاضر با قیمت 129.99 دلار در آمازون به فروش می رسد.

به جای آوردن سیم های جداگانه برای هر گجت، برای به حداقل رساندن شلوغی، یک کابل شارژ چند منظوره بخرید. بسته دو کابل شارژ چندگانه جمع شونده Minlu دارای دو درگاه لایتنینگ با قابلیت انتقال داده، یک پورت USB-C و یک پورت micro USB برای پوشش طیف وسیعی از انواع دستگاه‌ها است. طول آن تا 4 فوت قابل تنظیم است و برای سفر راحت است. همچنین در آمازون با قیمت 18.99 دلار مقرون به صرفه است و مشتریان اخیر آن را به خوبی ارزیابی می کنند.

مهمترین این سه آداپتور مسافرتی است که به شما امکان می دهد وسایل الکترونیکی خود را به طیف وسیعی از سبک های پریز برق وصل کنید، چه ماجراجویی شما را به انگلستان، اروپا، استرالیا، چین و سایرین برساند. آداپتور جهانی همه کاره Insignia، که می توانید آن را در Best Buy با قیمت 24.99 دلار تهیه کنید، دارای دو درگاه USB اضافی برای شارژ چندگانه دستگاه های خاص و اسلات برای قرار دادن چهار نوع دوشاخه بین المللی رایج است. توجه داشته باشید که این مدل قابلیت تبدیل ولتاژ ندارد، بنابراین اگر به کشوری با استاندارد 220 ولت می روید، از آوردن دستگاه های فقط 110 ولت خودداری کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید