مگ بلاگ

6 افسانه رایج خودروهای الکتریکی که باید حقایق را در مورد آنها بدانید

6 افسانه رایج خودروهای الکتریکی که باید حقایق را در مورد آنها بدانید

برای اینکه کاملاً منصف باشیم، خودروهای برقی معمولاً قیمت اولیه بیشتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند. Kelley Blue Book اطلاعاتی را که از شرکت مادر خود، Cox Automotive منبع گرفته است، منتشر کرد و بیان کرد که میانگین قیمت خودروهای برقی 53,469 دلار در مقایسه با 48,334 دلار برای خودروهای گازسوز در سه ماهه آخر سال 2023 است. اما باید بدانید که قیمت خودروهای برقی در حال کاهش است. به طور پیوسته به عنوان مثال، بین آگوست 2022 تا آگوست 2023، میانگین قیمت خودروهای برقی 18.7 درصد کاهش یافت (که عمدتاً به دلیل کاهش قیمت تسلا است). در زمان کوتاهی، قیمت‌های اولیه خودروهای برقی به قیمت‌های خودروهای ICE می‌رسند و شاید حتی آنها را شکست دهند.

علاوه بر این، مشوق‌های مالیاتی فدرال و ایالتی تا ۷۵۰۰ دلار برای خرید خودروهای الکتریکی جدید و ۴۰۰۰ دلار برای برخی خودروهای دست دوم می‌رسد. اگر این را در نظر بگیرید، ممکن است بتوانید یک خودروی برقی حتی ارزان‌تر از آن چیزی که برای یک خودروی گازسوز خرج کرده‌اید، تهیه کنید.

اکنون که هزینه اولیه از بین رفته است، صرفه جویی در هزینه واقعی در دراز مدت اتفاق می افتد. یک قطعه فوربس وجود دارد که توضیح می دهد چگونه ماشین های الکتریکی هزینه رانندگی کمتر از نصف آن را دارند. جدا از این که نیازی به خرید بنزین ندارید، خودروهای تمام برقی نیاز به نگهداری کمتری دارند. قطعات متحرک کمتری دارند و پیچیدگی سیستم بسیار کمتر از خودروهای گازسوز است. وسایل نقلیه الکتریکی نیازی به روغن موتور ندارند. آنها احتراق ندارند، بنابراین سیستم اگزوز پیچیده ای ندارند، و هیچ قطعه اضافی برای نگهداری و تعویض مانند شمع، فیلتر هوا، تسمه تایم و غیره ندارند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید