مگ بلاگ

6 باربری بندرگاه برای صاحبان موتور سیکلت و ATV مفید است

6 باربری بندرگاه برای صاحبان موتور سیکلت و ATV مفید است

اکنون، اگر از قبل یک آسانسور دوچرخه دارید و می‌خواهید مطمئن شوید که موتورسیکلت شما کمی امن‌تر است، گزینه‌هایی برای آن نیز در دسترس هستند. یکی دیگر از محبوب ترین محصولات موتورسیکلت پیتسبورگ، لوازم جانبی جانشین چرخ موتور سیکلت است. این یک افزونه مفید برای هر کسی است که آسانسور موتور سیکلت دارد، زیرا به شما امکان می دهد تا با تثبیت بیشتر لاستیک جلو روی میز بالابر، ثبات را به دوچرخه اضافه کنید.

با قفل کردن چرخ جلو در جای خود، این گیره از غلتیدن بیش از حد موتورسیکلت به جلو در زمانی که قسمت عقب برای تعمیر و نگهداری باید بلند شود، جلوگیری می کند. معاون شامل یک توقف چرخ، لنت های لاستیکی کاملا عایق، سخت افزار نصب، و یک قاب با پوشش پودری برای جلوگیری از زنگ زدگی و فرسایش است. دارای حفره های از پیش حفاری شده ای است که کاملاً روی آسانسور موتور سیکلت استیل 1000 پوندی پیتسبورگ که در بالا ذکر شد قرار می گیرد، اما این سوراخ ها همچنین به گونه ای طراحی شده اند که امکان استفاده از معاون را در کنار چندین میز بالابر دیگر فراهم می کند. همراه با سخت افزار نصب و پایه چرخ است که می توان آن را در جلوی میز پیچ کرد.

Wheel Vice با 4.6 از پنج از 119 بررسی، بالاترین امتیاز لوازم جانبی موتور سیکلت فروخته شده توسط Harbour Freight است. داوران اظهار می کنند که معاون بسیار امن و نسبت به پول مناسب است، به خصوص در مقایسه با مارک های دیگر.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید