مگ بلاگ

6 بهترین افزونه مرورگر برای کمک به صرفه جویی در هزینه هنگام خرید آنلاین

6 بهترین افزونه مرورگر برای کمک به صرفه جویی در هزینه هنگام خرید آنلاین

Honey یک برنامه افزودنی مرورگر است که کدهای کوپن را در هنگام تسویه حساب جستجو و اعمال می کند تا سعی کند در هزینه شما صرفه جویی کند. در هسته خود، Honey طوری طراحی شده است که به طور یکپارچه با مرورگر اینترنت شما ادغام می شود و در پس زمینه هنگام خرید آنلاین کار می کند. عملکرد اصلی آن شناسایی، اعتبارسنجی و استفاده از سودمندترین کدهای کوپن موجود برای خرید شما است.

پس از نصب افزونه، Honey به آرامی در مرورگر شما می‌نشیند، تقریباً نامرئی، تا زمانی که شروع به خرید کنید. وقتی به صفحه پرداخت در یک فروشگاه آنلاین پشتیبانی می‌شوید، پایگاه داده آن را برای یافتن کوپن‌های موجود برای سایتی که در آن هستید اسکن می‌کند. سپس Honey این کدها را در زمان واقعی آزمایش می کند و کدی را که بیشترین صرفه جویی را به شما می دهد اعمال می کند. به غیر از کدهای کوپن، چندین ویژگی دیگر نیز دارد که با هدف به حداکثر رساندن تجربه خرید انجام می شود.

اولین مورد، Honey Gold است که به کاربران امکان می دهد در خریدهای انجام شده در فروشگاه های آنلاین منتخب امتیاز جمع کنند. بعداً می توان این امتیازها را با کارت های هدیه مبادله کرد و از این طریق یک لایه اضافی پس انداز در خریدهای بعدی ایجاد کرد. Honey همچنین به کاربران امکان می دهد تا محصولات خاصی را برای کاهش قیمت نظارت کنند و در صورت کاهش قیمت ها اعلان ارسال کنند. این ویژگی به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که در زمان های بهینه خرید کنند.

اگر کاربر معمولی آمازون هستید، می‌توانید از نشان آمازون استفاده کنید، که قیمت‌های فروشنده را در آمازون مقایسه می‌کند تا به شما کمک کند معامله بهتری داشته باشید. به طور کلی، برنامه افزودنی غیر مزاحم طراحی شده است، که می تواند برای هر کسی که از یک تجربه خرید بدون مزاحمت لذت می برد عالی باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید