مگ بلاگ

6 تا از بهترین برنامه ها برای یادگیری نواختن درام

6 تا از بهترین برنامه ها برای یادگیری نواختن درام

تنها راهی که می‌توانید به سطح آن درامرهای سرعت در گروه‌های متال برسید، تسلط بر اصول اولیه است. بسیاری از برنامه‌ها ممکن است ویژگی‌های فانتزی خود را به رخ بکشند، اما زمانی که به چیزی ساده برای شروع سفر طبل‌زنی خود نیاز دارید، برنامه Drum Coach با درس‌های مبتدی قوی وجود دارد. این برای هر دو iOS و Android در دسترس است و دانلود آن رایگان است. اگر کمی بیشتر از برنامه می خواهید، می توانید Drum Coach PRO Monthly را با قیمت 14.99 دلار و Drum Coach PRO سالانه را با قیمت 44.99 دلار خریداری کنید که به شما امکان می دهد جلسات تمرینی سفارشی ایجاد کنید.

در مورد برنامه پایه، با پرسیدن سطح تجربه شما شروع می شود. از آنجا، برخی از گزینه‌های تمرینی مناسب برای شخصی با سرعت شما را پیشنهاد می‌کند، و چندین کار برای یادگیری اصول طبل زدن وجود دارد. شما حتی نیازی به یک کیت کامل در اختیار ندارید – بسیاری از درس ها فقط به کنترل چوب و کار بر روی ریتم شما مربوط می شود. می‌توانید با هر سرعتی که راحت هستید، بدن خود را گرم کنید و به تدریج شروع به درک پارادیدل‌ها، شلیک‌ها و خیلی چیزهای دیگر کنید.

شما حتی می توانید یک تایمر برای تمرین خود تنظیم کنید، به این معنی که حتی اگر فقط پنج دقیقه در روز فرصت دارید، باز هم می توانید در یک جلسه سریع کار کنید. Drum Coach در حال حاضر تنها 25 بررسی در اپ استور دارد، اما امتیاز 4.7 از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است و بسیاری از بررسی ها این نرم افزار را به دلیل سادگی و سهولت استفاده ستایش می کنند. ممکن است ارزش داشته باشد که از ویژگی های رایگان برای شروع کار قبل از شروع به کار برای هر برنامه پولی در آینده استفاده کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید