مگ بلاگ

6 تا از جذاب‌ترین طرح‌بندی‌ها و تم‌های صفحه اصلی آیفون برای سال 2024

6 تا از جذاب‌ترین طرح‌بندی‌ها و تم‌های صفحه اصلی آیفون برای سال 2024

با زنده نگه داشتن بخشی از گذشته در صفحه اصلی خود به تکامل فناوری ادای احترام کنید. می‌توانید از یک کاغذ دیواری قدیمی برای رسیدن به این اثر استفاده کنید، این بسته آیکون آیفون 4 را امتحان کنید، یا با این اشاره همه چیز را به ویندوز 95 تغییر دهید. این باید خاطرات غم‌انگیزی را از دوره‌ای که آیفون‌ها کوچک‌تر بودند و همه هنوز آهنگ‌های زنگ سفارشی داشتند، زنده کند. همچنین می توانید انواع آیکون های سفارشی با موضوع را در سایت هایی مانند Icons8 و Flaticon پیدا کنید.

هنگامی که آیکون ها را دانلود می کنید، جایگزین کردن آیکون های پیش فرض با آن ها کمی تغییر خواهد کرد. به برنامه Shortcuts بروید، سپس روی نماد به علاوه ضربه بزنید تا میانبر جدیدی ایجاد کنید. سپس روی Add Action ضربه بزنید، سپس از نوار جستجو برای یافتن گزینه Open App استفاده کنید و آن را انتخاب کنید. پس از آن، روی دکمه ضعیف «برنامه» ضربه بزنید تا برنامه ای که می خواهید نماد آن را تغییر دهید ظاهر شود. اکنون آیکون کشویی کنار نام میانبر را زده و Add to Home Screen را انتخاب کنید. در صفحه بعد، نام میانبر را تغییر دهید و روی نماد مکان نگهدار ضربه بزنید تا با تصویر سفارشی از Photo Library یا Files خود جایگزین شود. عکس را بکشید یا بزرگنمایی کنید تا از نسبت آن راضی باشید، سپس روی Add ضربه بزنید تا تمام شود.

باید نماد برنامه اصلی را از صفحه اصلی خود حذف کنید تا بیشتر صفحه نمایش شما را شلوغ نکند. هر نقطه از صفحه را به مدت طولانی فشار دهید تا برنامه ها شروع به انجام Wobble کنند، سپس روی علامت منفی بالای نماد ضربه بزنید تا حذف شود.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید