مگ بلاگ

6 تا از جذاب ترین موتورسیکلت های هوندا که تا به حال ساخته شده اند

6 تا از جذاب ترین موتورسیکلت های هوندا که تا به حال ساخته شده اند

Honda Super Cub یک نمونه عالی از پایبندی به یک طراحی موفق و کاربردی است. سوپر توله برای اولین بار در سال 1958 عرضه شد، استایلی مدرن در اواسط قرن داشت که کاملاً متناسب با آن دوران بود. هوندا سوپر کاب C125 فعلی بسیار مشابه است. طراحی ساده و سبکی دارد که با طرح‌های رنگی مشابه، بدنه‌ای که سوار و پیاده‌شدن آن را آسان می‌کند، چرخ‌های بلند و لاستیک‌های باریک به ریشه‌های اسکوتر بازمی‌گردد.

سوپر توله اولیه زمانی طراحی شد که کمتر از 10 درصد جاده‌های ژاپن آسفالت بود، بنابراین باید ناهموار بود، اما همچنین برای جلب توجه توده‌ها، استفاده از آن آسان بود. لاستیک های باریک و چرخ های بلند به این معنی است که می تواند در جاده های ناهموار ژاپن به خوبی از پس آن برآید. کار با کنترل های دستی آسان بود، و تعویض دنده ها با پاهای شما انجام می شد – طوری طراحی شده بود که سواران تحویل سوبا بتوانند تنها با استفاده از یک دست سوار شوند.

این طرح ها به Super Cub ظاهری ساده و بدون درهم و برهمی بخشید – ظاهری که امروزه هنوز بخشی از زبان طراحی و قابلیت دسترسی آن است. در نتیجه، یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه تمام دوران و یکی از بهترین موتورسیکلت های هوندا است که تا کنون ساخته شده است. هوندا بیش از 100 میلیون سوپر کاب از زمان اولین حضور خود در دهه 50 فروخته است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید