مگ بلاگ

6 تا از جذاب ترین موتورسیکلت های یاماها که تا به حال ساخته شده اند

6 تا از جذاب ترین موتورسیکلت های یاماها که تا به حال ساخته شده اند

اگر برای بروس لی به اندازه کافی باحال است، باید به اندازه کافی برای شما باحال باشد. این فوق ستاره نمادین هنرهای رزمی در فیلم بدنام و ناقص خود “بازی مرگ” سوار بر یک یاماها RD400 شد و در حالی که سوار بر لباس زرد و مشکی خود بود به یک گروه موتور سوار نفوذ کرد و آن را شکست داد.

حتی اگر کت و شلوار بامبلی نداشته باشید یا در Jeet Kune Do استاد نباشید، باز هم رئیس زیبای سوار بر RD400 به نظر خواهید رسید. به گزارش Cycle World، قدم از RD350 به سمت 400 شاهد “یاماها (تبدیل شدن) به اولین سازنده بزرگی بود که دوچرخه را به چرخ های آلیاژی مجهز کرد.” این شرکت همچنین سیستم تعلیق دوچرخه را بهبود بخشید، موتور را برای هندلینگ بهتر به جلو حرکت داد، و راندمان سوخت آن را بهبود بخشید، و اجازه می‌دهد «تا 500 مایل با یک کوارت کاسترول» طی کند.

با همه این پیشرفت‌ها، RD400 به یک انتخاب عالی برای راکبان تبدیل شد “در دنیای واقعی… به خصوص اگر دنیای شما از جاده‌های پرپیچ و خم تشکیل شده باشد، جایی که یک موتورسوار تهاجمی RD می‌تواند موتورسیکلت‌های بزرگ‌تر را ویران کند.” اما استفاده سرسختانه دوچرخه از موتور دو زمانه باعث شد چرخه تولید آن کوتاه باشد و در دهه 1970 تنها چهار سال دوام آورد.

امروزه، اگر بتوانید یکی از آنها را پیدا کنید، فهرست‌های The Parking Motorcycles از RD400 در همسایگی 9000 دلار استفاده می‌کنند.

(تصویر ویژه توسط Schreiberling58 از طریق Wikimedia Commons | برش و مقیاس بندی شده | CC BY-SA 3.0)

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید