مگ بلاگ

6 تا از چشمگیرترین چادرهای سقفی ماشین که باید در سال 2024 امتحان کنید

6 تا از چشمگیرترین چادرهای سقفی ماشین که باید در سال 2024 امتحان کنید

بسیاری از ظروف چادر روی پشت بام، با توجه به اینکه فضای خواب کاملی در داخل آنها پر شده است، کمی حجم دارند. این معمولاً می تواند به این معنی باشد که هرچه ظرف بزرگتر و سنگین تر باشد، مسافت پیموده شده بنزین شما بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد – به خصوص اگر نحوه رانندگی خود را برای جا دادن چادر تغییر ندهید. با این حال، Roofnest Falcon 2 مشکل بزرگی ایجاد نمی کند زیرا ظرف در حالت بسته تنها 6.5 اینچ ارتفاع دارد. سپس می تواند تا حداکثر فضای سر 60 اینچی باز شود.

این چادر سقفی با رتبه بندی بسیار عالی، با 4.9 از پنج ستاره در وب سایت Roofnest، دارای قیمت بسیار بالای 3595 دلار است. در بررسی Outdoor GearLab بیان شده است که راه اندازی چادر آسان است زیرا سبک پاپ آپ است و سایبان نسبت به سایر نسخه های نایلونی قابلیت تنفس بیشتری دارد.

اما یک نقطه ضعف این است که چادر نسبت به اندازه آن بسیار گران است زیرا فقط دو نفر می‌خوابد، و وقتی چادر فرو ریخته است، جایی برای نردبان یا تخت اضافی وجود ندارد، به این معنی که شما باید همه چیز را در آن ذخیره کنید. وسیله نقلیه با این حال، لوازم جانبی و گزینه های زیادی مانند تشک مموری فوم 2 اینچی، تشک ضد تراکم و چادر حفظ حریم خصوصی دارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید