مگ بلاگ

6 تا از کمیاب ترین موتورسیکلت های دوکاتی که تا کنون ساخته شده است

6 تا از کمیاب ترین موتورسیکلت های دوکاتی که تا کنون ساخته شده است

Superleggera (به ایتالیایی به معنای “فوق سبک”) V4 نشان دهنده تلاش های پیشرفته دوکاتی در مورد مواد سبک وزن، یک موتور قدرتمند، و جدیدترین سیستم های الکترونیکی کمک سوار و ایمنی است. قسمت اعظم Superleggera از فیبر کربن از جمله قاب و بازوی چرخشی عقب ساخته شده است و از تیتانیوم و منیزیم به طور گسترده در بقیه قسمت های دوچرخه استفاده می شود تا وزن آن تا 350 پوند (335.5 با کیت مسابقه اختیاری) حفظ شود. موتور 998 سی سی استرادیل V4 در Superleggera V4 234 اسب بخار قدرت و 87.7 پوند فوت گشتاور تولید می کند، اما مایکل گیلبرت از Cycle World دریافت که تعادل بی عیب و نقص دوچرخه و سیستم های کنترل کشش و ترمز پیشرفته دوچرخه مانع از غیرقابل کنترل شدن این قدرت می شود.

او می‌نویسد: «تلاش و دقت در دور زدن، شبیه هیچ چیزی نیست که من در دوکاتی تجربه کرده‌ام؛ شاسی و دوشاخه سطحی از بازخورد را ارائه می‌دهند که با هر موتورسیکلت تولیدی که من آزمایش کرده‌ام قابل مقایسه نیست.» “تحویل نیرو و رانندگی های بی امان Superleggera در گوشه خروجی به طور قابل توجهی چشمگیر است، اما حتی قابل توجه تر، کاربرپسند بودن آن است.”

با این حال، این پیچیدگی و قدرت تصفیه شده هزینه بالایی دارد: Superleggera V4 قیمت پایه بیش از 100000 دلار دارد. برای این هزینه می‌توانید دو Panigale V4R یا یک گاراژ پر از Janus Halcyons و Kawasaki W800 داشته باشید، اگرچه سوار شدن بر Superleggera شما را در جمع بازیگران هالیوودی مانند تام کروز و جیسون استاتهام قرار می‌دهد، کسانی که V4 خود را وارد مجموعه‌ای می‌کنند. “مصرف کنندگان 4.” مانند Panigale V4، Superleggera V4 به تولید 500 دستگاه محدود شد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید