مگ بلاگ

6 ترفند بهینه سازی آسان برای استفاده حداکثری از آیفون خود در سال 2024

6 ترفند بهینه سازی آسان برای استفاده حداکثری از آیفون خود در سال 2024

از آنجایی که آیفون تنها یک صفحه نمایش بزرگ است، منطقی است که اکثر مردم بخواهند بیشترین شادابی را از آن ببرند. به هر حال آنها برای این محصول هزینه زیادی پرداخت کرده اند و دوست دارند آن را آنطور که باید ببینند. با این حال، این روش یکی از راه‌های آسان برای تخلیه باتری در زمانی است که واقعاً نیازی به این کار ندارید. مردم شادابی صفحه نمایش آیفون را به روشنایی مرتبط می‌کنند و بنابراین تمایل دارند همیشه روشنایی را به حداکثر ظرفیت خود برسانند.

برای برخی، به دلیل مشکلات بینایی به روشنایی نیاز دارند، اما برای بسیاری از ما، دلیل کمی وجود دارد که روشنایی شما در اکثر مواقع در آیفون شما 100٪ باشد. هرچه روشنایی بیشتر باشد باتری شما سریعتر خالی می شود. برای مدیریت سطح روشنایی دستگاه خود، دو گزینه دارید. اولین مورد این است که به صورت دستی روشنایی را در مرکز کنترل تنظیم کنید، که می توانید با کشیدن انگشت به سمت پایین از گوشه سمت راست بالای آیفون به آن دسترسی پیدا کنید. مورد دیگر این است که آیفون شما به طور خودکار روشنایی خود را بر اساس محیطی که از گوشی خود در آن استفاده می کنید تنظیم کند. برای فعال کردن آن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید
  2. به پایین بروید و گزینه Accessibility را انتخاب کنید
  3. نمایش و اندازه متن را انتخاب کنید
  4. به پایین بروید و روشنایی خودکار را تغییر دهید

در هر صورت کار می کند، اگرچه همیشه کم بودن روشنایی باعث صرفه جویی بهتر در باتری می شود و در صورت لزوم می توانید آن را افزایش دهید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید