مگ بلاگ

6 روش برای سفارشی کردن دستگاه اندرویدی فقط برای شما

6 روش برای سفارشی کردن دستگاه اندرویدی فقط برای شما

تا زمانی که گوشی را از Google برمی‌دارید، برنامه‌ها و سرویس‌هایی توسط سازنده یا ارائه‌دهنده شبکه‌تان بمباران می‌شوند که از آن‌ها استفاده نخواهید کرد. همچنین به عنوان bloatware شناخته می شود. این برنامه‌ها نه تنها فضای ذخیره‌سازی مصرف می‌کنند، بلکه اغلب در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و اعلان‌هایی ارسال می‌کنند که برای کسانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، ارزشی ندارد. یک راه آسان برای از بین بردن نفخ گوشی اندرویدی، شناسایی این برنامه ها، فشار دادن طولانی آنها و جستجوی گزینه حذف است.

همه برنامه های از پیش نصب شده را نمی توان حذف نصب کرد. در چنین مواردی، برنامه را طولانی فشار دهید، روی “اطلاعات برنامه” ضربه بزنید و سپس “غیرفعال کردن” را انتخاب کنید. با این کار برنامه از مصرف منابع سیستم جلوگیری می کند و همچنین از شر نماد آن از کشوی برنامه خلاص می شود. برای فعال کردن مجدد، کافی است به تنظیمات > برنامه ها > مشاهده همه برنامه ها بروید و باید بتوانید هر برنامه نصب شده روی تلفن خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را فعال کنید.

شایان ذکر است که در حالی که گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های سنگین مانند گلکسی اس 24 اولترا دارای برنامه‌های از پیش ساخته زیادی هستند، گاهی اوقات لازم است از سخت‌افزار استفاده کامل کنند. به عنوان مثال، Samsung Notes بیشترین استفاده را از S-Pen می گیرد. بنابراین همیشه ایده بدی نیست که به این برنامه های از پیش بارگذاری شده نگاهی بیاندازید تا ببینید آیا می توانند به تجربه شما اضافه کنند یا خیر.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید