مگ بلاگ

6 وسیله نقلیه الکتریکی که خرید آنها بسیار ارزان تر از آنچه به نظر می رسد است

6 وسیله نقلیه الکتریکی که خرید آنها بسیار ارزان تر از آنچه به نظر می رسد است

هیوندای Ioniq را در سال 2016 در نسخه‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی معرفی کرد و Ioniq 5 را در سال 2021 دنبال کرد. جایزه EV سال. به گفته جو لوریو از C&D، این به دلیل استایل Ioniq بود. او نوشت: «فقط به آن نگاه کنید، ما در مورد Ioniq 5 زمانی که برنده شد گفتیم و می‌توانیم همین کار را برای Ioniq 6 انجام دهیم.

Ioniq 2024 از 42450 دلار شروع می شود. اعتبارات مالیاتی ایالتی بسته به محل زندگی شما می تواند کمتر از 40000 دلار باشد. شما می توانید بین مدل های RWD و دو موتوره AWD در تریم S، SEL یا نامحدود یکی را انتخاب کنید. هیوندای دو گزینه باتری مختلف را در Ioniq 6 ارائه می‌کند که بزرگ‌تر آن‌ها تا 361 مایل برد را در مدل‌های SE ارائه می‌کند.

هنگامی که وارد شوید، با یک خودروی داخلی پذیرایی می‌شوید و راننده می‌گوید که «زیبایی‌شناسی مدرن و مینیمالیستی مشابه Ioniq 5 دارد». از ویژگی‌های با تکنولوژی بالا می‌توان به خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جداگانه 12.3 اینچی با اتصال Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد.

Ioniq 6 همچنین دارای سیستم تشخیص عابر پیاده با ترمز خودکار، حفظ بین خطوط و سیستم‌های کروز کنترل تطبیقی ​​است. مانند سایر خودروهایی که هیوندای به فروش می رساند، تحت پوشش 10 سال گارانتی 100000 مایلی برای پیشرانه (که برای خودروهای برقی شامل بسته باتری نیز می شود) است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید